Hari Merdeka Vs Hari Ikatan

Monday, August 31, 2009

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke-52 semua!:) Yess hari ini aku bekerja kerana sungguh serik dengan cuti 3 hari berturut minggu lepas yang menyebabkan aku telah balik lewat pada hari Jumaat lepas dan terpaksa berbuka puasa di tempat kerja akibat kerja yang menimbun!sob!Sian laki I buka sensorang U...

So takpelah harini kerja so harap2 Jumaat nanti takdelah kerja bertangguh dan kena buka puasa di sini lagi...BTW, Hari Merdeka nih memang menggamit kenangan istimewa buat aku n hubby sebab hari ini merupakan hari pertunangan kami pada 7 tahun yang lalu....fuh! Dah 7 tahun beb kenangan itu berlalu..lama nya...kalau budak dah sekolah Darjah Satu dah..ehhe!

Selamat memperingati hari ikatan pertunangan kami buat my hubby yang pagi2 buta ngan mata terpisat2 dah wish tuh..tiada apa2 sambutan yang istimewa pun maybe nak masakkan masakan kegemaran si Dia saje buka puasa malam ini...So keistimewaan hari Merdeka buta kami sama dengan memperingati hari ikatan pertunangan juga..=)Salam Merdeka dan selamat menghabiskan cuti semua..(esok dah kerja balik:P)

9 comments:

necchan said...

korg tunang 31 ogos kah? sangat senang ingat tarikh..aku smpi ek hari nih tak ingat2 bila kami ditunangkan (chewahh!) maklumlah, benda tu hanya antara keluarga n both of us were not there; si encik hubby pi main boling dgn kazennya (aku tau dia tgh nervous sebenarnya.haha) aku pula nun jauh di tanah jepon.
apepon happy independance day + hari ikatan buatmu n yot k! :p

~Umi.Sufira~ said...

Oja--> Wah lamanya tak dengar 'suara' mu di sini;P...Aah Ja 31Ogos we all tunang dulu...pilih tarikh ni sebab semua orang cuti kan..tak silapnya masa tu pun cuti 3renkyuu..so tak kelam kabut org S'gor nak dtg Johor...hihi..takpe Ja jauh semasa tunangan yang penting semuanya dah selamat kan!:)

Mommy Harith Hannah said...

Aku pon samer dgn Oja, parents & family jer yg jalankan majlis tunang. Kami dua2 kat nihon (ingat lagi mase tue ader event makan2 kat Maebashi). So, tak ingat langsung tarikh. :p

BTW, selamat hari Merdeka. Jom laa jadi pekerja gigih (kerja public holiday). :D

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Event makan2 kat Maebashi? aku ada tak dalam event tuh?kekeke..Yang penting aku ingat ko kawin sama ngan birthday Alia:)

Memang tengah gigih ni aru....sama2 mengigihkan diri..:P

Diver Mom said...

oh.. sweetnya.. :)

ye, sok kerja.. :( huhu..

Unknown said...

wah..kite berkongsi ni mimi...:) my wedding anniversarry :)

necchan said...

gomen ne mimi lama plak `menyenyapkan` diri drpd `menjerit` di blog mu ini..aku baru hakken cara nk post comment di sini. haha..lenkali boleh `menjerit` lagi okeh..insya ALlah.. :p

lia said...

bagus pilih tarikh2 CUTI ni sbb nnt senang ingat ;p

~Umi.Sufira~ said...

Zuhaini--> hihi..dah kerja pun kan:P

K.Aja--> oh yeah..Happy Anniversary K.Aja!:)

Oja--> Zehi komento kudasai!:)

Lia--> Betul! Kalu tak puasa silap2 buleh celebrate jalan2 makan2 kan:)