Mencegah H1N1 Cara Syaura...

Thursday, August 13, 2009

...ialah begini....

Ummi saya telah paksa rela saya pakai ini ke sekolah....Saya tak tahulah sampai bila saya buleh bertahan pakai ini selama di sekolah....

Lurve,
Syaura

P/S: Seperti yang telah di pastikan oleh ummi dengan nenek pagi tadi, Syaura masih memakainya ketika naik van sekolah..hmm..harap2 bertahanlah sampai balik rumah tu..;P

11 comments:

Me_Bee N Kids said...

Risa pun semalam akak dah belikan mask ..die bawak tapi terlupa plak nak pakai katanye ..aduss
Hopefully hari ni dia pakai ..:)

Sayang.Ibu said...

bila anak da skolah lagik risau kan beb musim2 penyakit macam nih...

suhainini said...

anak sy kecik lagi...mcm mana dia nk pakai..lagi la high risk.risau2...

Mummy Dasy said...

danish pun gi sekolah pakai mask ni..

Fara said...

good...langkah berjaga-jaga. teruskan pakai yer syaura.

Nanak said...

jangan tanggal ye sayang :)

::Umi Sufira:: said...

Mamaliena--> Syaura mimi pakaikan siap2 dari rumah!:)

Intan--> Risau nyah..doa selalu mintak dilindungi..

Suhaini--> Kita doa la banyak2..

Mummy Dasy--> Dia pakai sampai balik ke?

Fara--> Hopefully kat sekolah dia tak cabut!

Nanak--> Hopefully!:)

My_Aqeelah said...

patutnya semua sekolah dah start mewajibkan pemakaian mask nih, coz ade bebudak yg tanak pakai coz segan dia sorang aje yg pakai. bebudak dah lah ramai kena, riso betul kan.

::Umi Sufira:: said...

Naz--> Betullah harini syaura dah taknak pakai dah...tak ramai yang pakai pasalnya...haih..hopefully next week berjaya pujuk dia balik..

are'shiq asmara said...

alala..tomeynyer syaura...hehehe...cayok2...

::Umi Sufira:: said...

Seri--> berchenta gak nak memujuknya pakai :P