Salam Ramadhan semua!!

Friday, August 21, 2009

Alhamdulillah diam tak diam maghrib ini kita akan menyambut kedatangan Ramadhan...Malam ni dah buleh buat terawikh kan.. :)

Di kesempatan ini aku nak mintak maaf pada semua rakan2 di alam nyata ataupun di alam maya, rakan2 bloggers semua ..:P..Mana tau dalam membuat entry ataupun meninggalkan komen di blog kawan2 ataupun membalas komen di blog sendiri,ada kata2 yang mengguris rasa tanpa disedari tu mintak maaf banyak2....Semuga dapat membersihkan diri untuk menyambut kedatangan Ramadhan ni....

Selamat Berpuasa Semua!!Semoga kedatangan Ramadhan tahun ini lebih bermakna buat kita semua...:)

Nota kaki: Berjaya ke tidak Umi Syaura nak mengajar Syaura berpuasa ni yer...:P

21 comments:

zailamohamad said...

Salam Ramadhan juga;-)

saudah said...

Selamat menjalani ibadah puasa..

::Umi Sufira:: said...

Zaila--> Salam Ramadhan kembali!:)

Saudah--> Thanks!You too:)

Ana said...

Salam Ramadhan tuk mimi sekeluarga juga..
Kakak Syaura puasa x nanti??
ana org Kluang laa mimi..anak jati kluang..hehehe..

::Umi Sufira:: said...

Ana--> Salam Ramadhan buat Ana sekeluarga juga...Memang nak ajar Syaura berpuasa ni..:)wah Johorian rupanya yer...:)

Nur said...

selamat berpuasa..nanti jgn lupa wat n3 resepi kecuq liuq hang masa berbuka ha!

ar.nie said...

Selamat berpuasa untuk Umi Sufira sekeluarga! :)

::Umi Sufira:: said...

Kak Nur--> hahaha..tengoklah kalau rajin nak masak menu kecuq liuq nanti...:P

Aru--> Selamat berpuasa buat ko sekeluarga juge..:;)

Nurhayati said...

selamat berpuasa jua!!!
bestnye dapat wat tarawikh.. jeles2x

Nieza Ishak said...

Salam Ramadhan ...

selamat berpuasa mimi ...

Umi Nawfal said...

Selamat Berpuasa untuk Mimi dan keluarga! Moga diberi keberkatan hendaknya..

hajarus said...

Salam Ramadhan juga untuk k.mimi sekeluarga...

semoga segala amalan akan diterima & diberkhati oleh Allah S.W.T......

::Umi Sufira:: said...

Nurhayati--> Hihi...selamat berpuasa!InsyaAllah takde aral dpt wat terawikh:)

Nieza--> Selamat berpuasa nieza..

Umi Nawfal--> Selamat berpuasa..InsyaAllah:)

Hajar--> Salam Ramadhan buat Hajar sekeluarga...InsyaAllah..:)

CT said...

Salam Ramadhan buat mimi sekeluarga...selamat berpuasa buat syaura...nanti umi syaura share ye kisah syaura puasa...

anisah pun dah kata dia nak puasa...berjaya ke tidak..kite tgk nanti...:)

::Umi Sufira:: said...

CT-->Salam Ramadhan juga buat CT juga..InsyaAllah akan mimi share kan kisah Syaura berpuasa..:)

Ana said...

hehehe..johorian laa mimi..
sama macam mimi..hehehe..

zZana said...

selamat berpuasa umi sufira,,sport shoe akak tu lega sebb dapt rehat sebulan,,hihkihihkik

::Umi Sufira:: said...

Ana--> Selamat berpuasa Johorian!:)

Zana--> Selamat berpuasa zana!yelah suka 'dia' agaknya..kalau tak sabtu ahad je kena lanyak..kekeke...

Opie said...

salam ramadhan tuk umi sufira sekeluarga...semoga dirahmati pada bulan yg mulia ini

omey83 said...

selamat berpuasa untuk u sekeluarga :)

::Umi Sufira:: said...

Opie-->Salam Ramadhan untuk Opie juga:)

Omey83--> Selamat Berpuasa utk Omey juga:)