Jogging Hari Ini...

Sunday, August 16, 2009

....sudah tak sakit kaki lagi...hihihi...hubby mak cakap maybe kaki tuh dah biasa...ke dah fit nih che Mimi oiiii??!!hahaha...kalau betul kaki dah tak sakit sebab dah fit..uwah alangkah bahagianya...

Tapi tetap lah aku kalah ngan mak sendiri.....aku berjogging bersama2 ngan my mom harini yer sebab hubby ku kerja...my mom angkat 4round aku cuma mampu 2 round aje..apakah?

Sebenarnya semangat membara my mom untuk exercise setelah mengetahui yang dirinya sedang menghidap darah tinggi dan kencing manis...siannya mak aku...sekarang dia sedang gila2 menjaga makannya dan exercise lebih...Ya Allah semoga tiada yang serius pada my mom tu yer...amin...

Note: 1 round is about 1km..kalau 4round...?fuh...

7 comments:

Diver Mom said...

mak ai, rajinnya... :)

* lepas jogging pi pekena teh tarik dan roti canai ka..? hihi...

fildza's said...

alamak, dah lama x joging... pas pantang nanti nak kena excercise jugak la..

maya amir said...

erkk.. saya pun dh lame tak jogging nih..

Nur said...

mimi.cayalah mak mimi bley jog sampai 4 round...kalu akak 1/2 round da ngelat..hehehe..

~Umi.Sufira~ said...

Zuhaini--> Tak sempat nak ngeteh! Ada schedule mengemas rumah pulak lepas tuh..

Fiza--> InsyaAllah lepas bersalin nanti buleh exercise:)

Fauzi-maya--> hehe..dah nak puasa ni..leh sambung lepas raya:P

Kak Nur--> Dia takdelah jogging macam athlete tu...lari sat jalan sat lari sat jalan lagi..tapi 4 round..perghh mimi yang muda ni pun 2round dah cukup...:P

IntanSham said...

umakaiiihhh...makin slim melim lah cik rossa pasnih...ahaksss... btw..semog ibumu sihat2 selalu..

~Umi.Sufira~ said...

Intan--> Nak slim jatuh no.2..aku nak bagi badan fit je biar kuat naik turun tangga..:P

Semoga ibuku sihat2 selalu..risau nyah...:(