Confessions of a Chocoholic TAG

Wednesday, August 12, 2009

Semalam aku pegi SINI tiada unsur TAG dinyatakan di situ...Alih2 harini sudah jadi TAG pula...ah ah ah...dengan bangganya mak menerima TAG ini daripada cik Zufa yang suka suki telah mengubah nama mak menjadi Rossa Memey . Nasib baik cik Zufa telah cepat2 memotong nama di belakang itu..:P First time tau aku kena TAG ngan cik Zufa ni..jadi haruslah extra vaganza jawab kah!ngee...

1. Kek Coklat kegemaran anda?
My Smiley Homemade Chocolate Cake. Sodap! Masuk lif tekan sendiri buleh? Selain tu Moist Chocolate Cake SR punya...:)

2. Kek Coklat jenis apa yang anda minat?
Moist Chocolate Cake.

3. Biskut Coklat kegemaran anda?
Coklat Chip Biscuit buatan sendiri....buleh kan...:P

4. Coklat bagaimana yang anda suka?
Aku suka yang berkacang atau ber'buah'...Maksudnya macam Fruit & Nut Cadbury tuh...
Berbeza ngan cik Zufa, plain coklat pun aku suka...tapi sangat2 tak suka coklat yang ada filling mint...huh!akan segera dikeluarkan dari mulut!

5. Di manakah anda biasa membeli Kek Coklat kesukaan?
Aku selalu buat sendiri. Kalau dah meroyan sangat nak makan kek coklat lain beli di Secret Recipe. Tapi Chocolate Indulgence yang Cik Zufa suka tu pun mak suka jugak!:)

6. Apakah mengenai Coklat yang anda suka?
Aku suka kesemua mengenainya..
Sedap, enak lazat.....err semualah taktau nak describe camne...

7. Berapakah harga sebiji kek yang biasa anda beli?
Saya biasa beli slice ajer di SR..ngeh ngeh ngeh..Kalau coklat buatan aku sendiri tuh maybe around RM25 kot kosnya..:)

8. Adakah anda hanya beli sebiji cupcake aje?
Akupun tak gemar cupcake sangat.....ke tak pernah beli eh..kekeke...

Aku nak panjangkan ini TAG kepada:
1) Ar.nie
2) Marisa
3) Zuhaini
4) Mamaadib
5) Mamadhea (yang dah lama menyepi)

Sila jawab....TAG ini juga adalah di atas permintaan khas Sis Rizza...:)

4 comments:

m-i-o said...

wah, sungguh laju kamuk menjawab tag ini! pantas dan tangkas. okey, mak bagi 9/10 - tolak 1 markah sebab kek buatan itu dah sah2 mak takleh merasa punye. hahaha! berdosa tau buat orang pose terasa ingin membatalkan pose :P

kat SR ada choc moist ek? sungguh ku tak perasan. memanjang order choc indulgence aje.

~Umi.Sufira~ said...

MIO--> erkk puasakah? takpe2 walaupon tak dapat makan apa kata jamu mata aje...

Rasanya SR memang ada choc moist itu...sila melihat ke coklat cake lain selain choc indulgence for next visit to SR yer..:)

Unknown said...

roza: bila nak open table jamu kitorang dengan kek buatan sendiri ni? ekekeke

~Umi.Sufira~ said...

Ala kalu aku buat bukan ko datang pun..isk isk...:P