Dah Mati Lah Weih...

Friday, August 21, 2009

Terbaca N3 Hernee Yang Ini berdesup teringat kat Lesen sendiri....
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Dah mati la weih!!!Since bulan 7 lagi....kahkahkah...aduhai..jadinya sejak bulan 7 lagi aku telah memandu secara Haram!!Baru beberapa hari lepas perasan...tu pun sebab nak keluarkan IC untuk satu tujuan...Kalau tak IC dan lesen itu duduklah sebelah menyebelah tanpa mendapat perhatian dari tuan empunyanya... Aku memang tak amik pot sangat tarikh kat lesen tu..cuma rasa agak2 dah lama tak renew teringat tiba2 tu terus check...tahun ni boleh terlupa pulak yer...

Adoi!! Bila pulak masa nak gi renew ni....Dahla bulan posa nanti malas betul nak keluar...hihi..psst u ols jangan bagitau JP.J eh!!!

BTW, kawan2 alert ke bila lesen u ols mati? Cuba check dalam purse tu ntah2 sama je ngan aku ni kot..hihihi....

14 comments:

Umi Nawfal said...

Ler.. lg sorang! geng hernee.. keh keh keh..

::Umi Sufira:: said...

Umi Nawfal--> Yerlah gang ngan Hernee..dah lama mati rupanya...dah nak 2 bulan kehkehkeh..:P

Sayang.Ibu said...

hahahhaaa..aku tawun dpn kot?? sah aku pun kena bukak purse nih nyahhh...ini laa akibat renew lesen skali pat,lima tawun...;p

♥Hernee Nazir♥ said...

hahahaha..mimi kite satu kapal rupenye..memandu scra haram..hehehehe..tarikh pun dkat2 daaa..hehehe

~ As ~ said...

lesen aku mati 2012...ahahahaha
renew 5 tahun terus...

fauzi-maya said...

saya punye pasti dah renew:)... slmt berpose...

Fara said...

fara lg terukk....lesen dh mati dh setahun baru perasan 2mggu lepas. hahahaha...giler betul. tu pun sbb suami nk pegi renew lesen dia, so dia tanya...klu tak. xtau ler.

Nanak said...

aku masih pegang P mimi..ehehee..6mac depan barulah tukar..Hubby i, kalau nak renew, buat 3tahun terus..heee

kaklong nuzula said...

dah termati yer lesen tu... hiks.

p/s: kaklong pun ucapkan selamat berpuasa utk mimi n family.... syaura dah belajar puasa ker? zukhruf cakap nak puasa tapi dah mintak nasi tgh hari td.

::Umi Sufira:: said...

Intan--> Bagus gak kan buat 5tahun terus...

Hernee--> Tulah tu...baca n3 hernee terus teringat kat lesen sendiri..bila ntah nak gi renew ni:P

As--> wah....sakan ko yer 2012:P

Fauzi-Maya--> Wah sungguh tepat dan jitu:)

Fara--> Wah lagi ekstreemmm!!kekeke...setahun dah mati!!:P

Nanak--> Sila jadi pemandu berhemah:P


Kaklong--> Nanti mimi crita pengalaman puasa Syaura yer:P

precious innocent said...

sy punya hari tu mati bln feb... nasib baik x kene tahan dgn polis.. sbb esoknye lepas renew tu ada roadblock kat shah alam nie.. huhu..

-mama emma®-

::Umi Sufira:: said...

Mama Emma--> Fuh selamat!!kekeke...tulah lesen ni dok diam2 dalam purse memang tak prasan rupanya dah overdue kan:P

Me_Bee N Kids said...

Akak siap lupa itupun disebabkan kena rena tahan roadblock kat ERL ari tuh ..kalau idak haram tauu ..
Siap renew 2 tahun terus , takut kena saman lagi ..heeheh

::Umi Sufira:: said...

Mamaliena--> sampai kena saman ke?alamak takutnya...hihihi...