Hari2 Yang Menduga

Friday, August 28, 2009

Sepanjang 4 hari bekerja dari Selasa sampai Jumaat nih memang menduga keimanan....kerja banyak luar biasa...sebelum nih takdelah sampai banyak sekali macam ni....meeting sambung menyambung sampai berejam2...dugaan...banyak isu nak cerita ceriti kat blog tak terbuat entry...semalam sampai rumah lebih lewat dari hari sebelumnya...620 baru sampai rumah...GIGIH juga masak cepat2 nak kejarkan waktu berbuka yang cepat di Johor ni...Jangan jeles yer semalam Kulai buka puasa 712pm....hihi...tapi tulah sebab buka cepat kelam kabut jugaklah nak prepare juadah berbuka...

Nanti petang nih kalau sempat, nak cerita pasal persiapan hari raya...daa dulu yer...nak pegi meeting nih...layan jelah gambar juadah berbuka kami semalam..ini ajelah yang sempat pun...daa....

Nasi Lemak US...Sedap sikitlah dari Nasi lemak An.ta.ra.bang**...ah ah ah...

Nota kaki: Penangan nasi lemak malam tadi plus penat kerja, buleh tertido lepas terawikh 2 rakaat..kihkih..apakah?

17 comments:

Sayang.Ibu said...

wahhhh... nasi lemak... hehehheee... sian ko nyah kepenatan...sungguh ku respek ngan ko...:)

yaya said...

gambar nasi lemak hang tu bikin nafsu makan haku bergoncang.....
nak nasi lemakkkk....

Nur said...

owh..mmg menggoda kalbu!mlm ni nk msk nasi lemak gak la!

Mama Adib said...

hang kena tambah laa beb kat nickname hang

"Chef US"

sungguh mengiurkan tau

lia said...

gambar 2.... sbb layan sgt buatkan lia teguk air liur berkali2 hu3...

Me_Bee N Kids said...

Mimi ni pepagi dah tepek gambor yang mengiurkan ni ..:p

ummu_ammarz said...

nasi lemak? huuuu my fav. terliur tgk gambar tu.

Siti @ nurie said...

peh..siap nasi lemak kukus tu...tak tahn betul..leh gak buat petang ni..hr ni hubby balik kul 6.30..dpt buke pose ngn dia..amin...he he he

Fara said...

nasi lemak tu...sungguh ku tabik springg lagi unk US. gigih tu masak...

mamaDhea said...

beb,
mak tabik spring toing toing kat ko tau.. mmg gigih betul masak utk buka puasa.. aku jugak yg tak rajin nak masak.. eh, semlm mak masak gak.. tp masak nasik je laa.. :P

Fid said...

ahkak kan tgh boyycott nasi lemak.
hahahahaa

CY3.5 said...

pantassss!!! tp mak bab2 masak mmg slow.. KL bukak 7.23 pun belum tentu sempat bikin nasik lemak bagai :P

zZana said...

jelasnye dengn orang jaybee :)

::Umi Sufira:: said...

Intan--> Apa nak buat nyah...demi mencari sesuap nasi..ewaah!

Yaya--> Hahaha..nafsu apakah yang bergoncang itu:P

Kak Nur--> Sila masak okeh!;)

MA--> Takleh...nanti marah chef2 lain;P

Lia--> Mesti dah lama tak pekena nasi lemakkan...;P


Mamaliena--> Menggiurkankah?:P


Ummu Ammarz--> Susah nak jumpa nasi lemakkan sekarang;P

Siti--> Mana ada nasi lemak kukus..:P nasi lemak periuk nasi je..:)

Fara--> Tak GIGIH=Tak MAKAN:P

Sha--> Ko exceptional...kan ko mabuk..

K.Fid--> Haha..takpe bulan posa ni leh...ganti tak makan sehari gitu:P

CY--> Pantas+Hentam namanya..;P

Zana--> Sila cemburu!:)Kami dah kenyak KL baru nak buka...:P

alimaz said...

salam terlioq tengok nasik lemak nih....kerja kilang pon tak pa janji halal nak bg mkan anak2..

::Umi Sufira:: said...

Alimaz--> kekeke..yer yang penting halal!:)

My_Aqeelah said...

waduh sungguh ku respek dgn kejituan mu untuk memasak setiap waktu buke. jeles sungguh, aku teringin nak buat cam ko ler mimi. lauk kat param tu kadang tak kena ngan tekak lar. isk tapi apa kan daya balik dr ofc kul 6.15pm baru sampai umah. apa petua mu ek semua sempat segala? buleh share?