Sambutan B'day & Announcement!

Wednesday, November 26, 2008



Sambutan B'day kitaorang buat cuma kat Pizza Hut IOI Mall Kulai..hehhe....meriah sungguh...Syaura pon suka...cuma adik ngantuk jadi macam takder mood nak jalan2 or bergiat aktif..mata pon layu jek...tapi nasib baik tak meragam kan...Birthday Cake tempah di Season saje...tapi memang yummy sungguh sedap..hihihi...
Tapi yang tuh suma tak penting...yang penting ialah
.
.
.
.
.
.
Berat Sufia ialah 8.3kg dan telah mendapat jab setahun dgn jayanya dan pengumumannya ialah
.
.
.
.
.
.
.
AKU TELAH BERJAYA FULLY BREASTFEEDING SUFIA UNTUK SETAHUN!!!!!YEAY!
So today set new target to fully BF her until 2 years old! Doakan aku yer...Wish me luck frennzzz..=D

24 comments:

faisyura said...

wahhh umi open table utk sufira... terliur aku tgk kek tuu.. hahaha..

nway congrats sbb dpt fully BF sufia.. hope pas ni aku leh ikut jejak langkah ko... ;) dengan harapan next baby aku girl jugak.. ahaks!

~Umi.Sufira~ said...

Baid--> Kek tuh memang sedap banget!!Kalu auntie dekat Sufira dah bagi auntie sikit tuh!hihi..

Thanks Baid, aku doakan ko berjaya utk dua2 misi ko tuh..(dapat bby girl & fully BF)..hihii..

Zuraimah Ismail said...

waaaaaa kat Kulai pun ada IOI mall?? canggih....lama dah x p Kulai...pernah la pegi sekali dua dolu2...:) lama sangat dah...

ha ah la Mimi...kek tu nampak yummilicious sungguh..tergoda i...ni yg nak p beli kek kat secret recipe bawah ni je ni...

congrats dah berjaya fully BF sufia for 1 year...may the journey continue till she's two..:)

huhuhuu kami x p la amik jab tuk humayraa...thought nak p weekend ni...:)

sayangibu said...

sungguh menggiurkan kek itu..hehehee...anyway good luck mimi..sama2 kita berdoa supaya kita-kita berjaya dalam misi BF kita ini wokehhh

~Umi.Sufira~ said...

CT--> IOI mall Kulai ini idaklah se gah IOI Mall Puchong or yang lain2..hihihi..kecik je IOI Mall sini...

Kek tuh memang sodap! Ada sikit je lagi tinggal kat fridge tuh..hihi..tapi takleh nak lawan kek secret recipe ler..

Thnx yek..semoga kita sama2 berjaya..hihihi...Eh Humyra dah setahun awal dari Sufia kan..ooo belum amik jab lagi yek..kena cepat2 pegi tuh tau..Sufia alhamdulillah tak demam lak jab kalini...

Sayangibu--> Thanks yer..semoga kita sama2 berjaya..Chaiyok!

Rizza said...

congrat!!! & teruskan usaha utk BF hingga 2 thn..insya'allah.... You can do iT!!!!

mirah said...

mm..sungguh seronok nmpk nya mereka itu..
btw insyaAllah moga mimi dapat fully bf sufia sampai 2thn.. amin..

~Umi.Sufira~ said...

Rizza--> Trima kasih! akan kuusahakan bagaimana cara sekalipon..Semoga dipermudahkan..amin..=D

Mirah--> Tulah Syaura lah yang paling happy..Thanks mirah atas doamu itu..

Anonymous said...

congrates mi! yok target 2 tahun pula. hehe.

(aku pon samer cam aju, teringin juga nak baby girl sebenarnya... hihi...)

~Umi.Sufira~ said...

Oja--> Thanks..mintak2 ko pon berjaya! Eh doa banyak2 InsyaAllah dapat baby pompuan....=D

Fid said...

gambare go go gooooo

sat confuse ni
cik mimi ni kat johor ya??

~Umi.Sufira~ said...

Cik Fid--> Sankyuu..ia saya kat Johor..apa yang konpius nye tuh?

Unknown said...

ish ish.. gue sudah terlewat utk mengomen nih.. aku mula2 popn konpius sey.. mati2 ingat IOI Puchong.. dulu time blajar kt UTM zaman2 kendos x plak aku dgr ade IOI kat sane.. ish ish sungguh aku katak bawah tempurung

~Umi.Sufira~ said...

Capt--> IOI tuh dah lama ada lah..kalu nak lagi tepatnya kita panggil IOI Bandar Putra hihihi..kecik je tapi boleh tahan ler kalu setakat pizza hut kfc marrybrown giant tu adalah..5 minit je dari umah aku..BTW, masih tak terlewat nak mengomen kerana post dolu2 ko nak komen pon takpe beb!=D

mamaDhea said...

mimi,

congrats!! aku ade lg 5bln nk cecah 1thn.. hahaha..

cayookkk!!

~Umi.Sufira~ said...

Sha--> Thanks! Chaiyok chaiyok!!

sW33tdARLiNG said...

waaaaah congrats ya!!

aku yang lom masuk 6 bulan ni pon, nak give up dah rasa... perasaan malas melingkau2...

~Umi.Sufira~ said...

Afkar'z--> Uit jangan malas2...berbaloi sungguh pengorbanan sampai tak terucap ngan kata2 dia punya feel berjaya setahun tuh tau! hehe...kita doakan afkar'z berjaya lebih lama at least sampai 6 bulan.=D

salzahari said...

go mommies go!

tahniah la...dah berjaya gak BF setahun,baguslah mcm kita pun lps 6 bln-6bln baru 'renew' target!

~Umi.Sufira~ said...

Sal-->Thank you tahnk you!

Unknown said...

salam perkenalan...

tahniah... tahniah..
harap2 saya pun berjaya bfeed bb sehingga setahun n setahun lagi.. dan lagi... INSYAALLAH...

btw... keje company mane? sy pun kat kulai gerks.. keja senai... heheh...

~Umi.Sufira~ said...

Lelo, salam kenal! Aah semoga kita sama2 berjaya..saya melawat blog lelo tadi banyaknya stok..ihik..InsyaAllah berjaya capai target sampai 2 thn tuh...

Eh samalah kita kerja senai dok kat kulai..tapi malu nak bgtau nama company kat sini..nantilah kita crita kat mel..okie..=D

Anonymous said...

msHepi 1st besday Sufia..alysha gak lom amik jab sbb duk batuk

~Umi.Sufira~ said...

Kak Ina--> Thanks!Takpe tunggu Alysha baik baru amik jab=D