My Work Station TAG!!~~

Wednesday, November 19, 2008

Aku telah di tagged oleh Ealyie or Sis Ealyie about My Work Station..hehehe...
So seperti photo di bawah, this is my Work Station di mana aku membuat kerja2 yang memberikan aku gaji tetiap bulan dan kerja2 yang tidak memberikan aku gaji seperti blogging, googling, surfing etc.

*My work Station*

Okeh seperti yang boleh dilihat di situ...ada bunga telur di sebelah PC aku..yang mana memang sengaja aku letak kat situ..sebab kalu tetiba bos aku menjelma dari arah kiri susah nak nampak page yang aku tengah bukak tu kan...siap aku masih sempat nak mengalihkan ke page hal2 kerja lagi...Bunga2 telur tuh suma hasil koleksi "anak2 buah" aku yang kawin satu persatu sejak aku joined ini kampeni 2 tahun lepas...sebatang pen hasil hadiah bos kesayangan kat aku..beli dari Japan..jaga gila2 pen nih sebab tersangat benri (pen, pensil dalam 1)...botol air tupperware yang mana aku wajib habiskan satu botol tuh sblom habis kerja untuk mengekalkan air yang mencukupi dalam badan..dan juga losyen2 keperluan in case aku mengalami kekeringan tangan disebabkan air-con...
Ini pulak pandangan straight dari meja aku ke tempat "anak buah" bekerja...takde can lah depa nak mengular di mana aku akan jeling2 manja kat diaorang kalu depa sibuk mengular n kalu jeling2 tak jalan mulalah suara lantang aku berkumandang satu ofis ni heh..(tapi bos dia mengular takpe...)kihkihkih...

So aku nak bagi ini tag kepada
1) Mummy Hnh
2) CT (szuraimah)
3) Baid
4) Lia

Bukan apa aku cuma nak tengok je tempat kerja korang..hehehe...

P/S: Buat Fara, aku ada hutang satu TAG sama kamu tapi malulah nak buat itu TAG sebab kena amik gambar sendiri..harap di maafkan..hehehe...

24 comments:

Fid said...

kihkihkih....siap leh intip anak buah tuh

~Umi.Sufira~ said...

Kak Fid--> Inilah location paling strategik abad ini yang mana agak sukar depa nak mengular..kihkihkih..

Fid said...

umi sufira
ahkak nengok gambau mcm pernah jumpa
batch sama ngan wani n aisyah erk?dai??

kalu tak moh jwp kat sini bleh gtalk crafidah at gmail dot com or ym idjeep06

10q

~Umi.Sufira~ said...

Kak Fid--> Jawab sini je..aah satu batch ngan ayiee n wani...dulu pernah gi mensetsu kat tokai dai jugak...lepak umah sempai lelaki tuh apa nama dia ek..pernah terserempak kak fid skali...Gunma Dai desu~~

Fid said...

woooo
gitu
sian den

ahkak dolu umah ngan ayie tu...ahkak tingkat atas dia tingkat bwh hehehehehe

Mommy Harith Hannah said...

eh, kak fid nie tokai-dai jugak ker?

dulu ayie slalu citer pasal sorang kakak nie, buat master ker researcher dakke? hmm.. lupe2...

Fid said...

Mummy HnH@arnie

buat master etc tu bkn saya hahaa

~Umi.Sufira~ said...

Kak Fid--> Kita tau! masa we all mensetsu tuh kak Fid baru balik bercuti dari mesia...so sempai lelaki tuh yang hantar we all pegi balik utk mensetsu...BTW, Mummy HnH pon mensetsu tokai dai gak..kan Mummy..hehe..

Fid said...

ngeh ramainya

akak dulu sorang diri ja tau!
kwn la ngan jepung ngan taiwanese hakhakhak...
siannya aku!

sempai bawa korang tu sape erk?peon?ke chelon?
(best2 nama sempai aku..hahhaa)

Mommy Harith Hannah said...

Peon rasenyer... kihkih...

mimi,
aku jawab tag nie raishu ehh, sbb currently camera-less... (patuh esok & lusa plan nak MC :D )

~Umi.Sufira~ said...

Kak Fid--> Peon! ingat dah nama eh..gi tumpang solat umah dia jumpa magazine tsukebe ..harharhar...(ee takpe ke tulis cenggini kat sini) kita2 je yang paham kot..hihihi..

Mommy Harith Hannah said...

mimi...

aku ingat!!! aku ingat!!!

(tadi berpeluh kepala aku fikir, ader something "bad" yg boleh meningat kan aku pada peon, tapi tak ingat ape ke benda nyer... terel laa ingatan ko...)

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Aku paham...si jantung hati balik...pura2 MC ler tuh..kikiki..

~Umi.Sufira~ said...

Aru-->Har har har...gezutan budaya beb! Almaklumler masa tuh pemikiran masih 'suci'..baru brapa hari dok kat nihon..kikiki...

Fid said...

hahahahaa
akak dedolu kalau gi umah peon mengejut mmg dia marah hahaaaa

umah peon tu block yg huduh sblh tu akak duduk masa 1 and 2 nensei hahahhaaaa

3 man sewa
umah peon tu 3 man 5 sen...

masa korang gi tu akak dah pindah sethn kihkih dok umah yg ayie dok tu....

bkn takat majalah sekebe....
mcm2 sekebenya ada..kahkahkah

naik lali wat2 tak faham bahasa je la

kahkahkah

~Umi.Sufira~ said...

Kak Fid--> Tulah tuh..mana taknya baru brapa hari sampai nihon jumpa gambar begitu..sungguh TERGEZUT!! banyak belambak lak tuh magazine tuh bawah bantal dia..huhuhu..buat bodo jela we all waktuh tu...takde rezki masuk tokai..me and Mummy HnH bawak diri ke Gundai!kekeke..

sayangibu said...

shanteqnya meja mimi..kemas jek...malu tayang meja kite yg serabut tuh...hehehhee

~Umi.Sufira~ said...

Sayangibu--> Pasai nak amik gambar la pi kemas..kalu tak takdenye shantiq itu macam...macam kapal pecah adelah!kekeke...

Fid said...

tak aci tak aci dia kemas dulu tak aci!hahhaaaa

~Umi.Sufira~ said...

Kak Fid--> Nak amik gambau kenalah kemas..keke..waktu bekerja memang serabut tapi kalu time balik cenggitu ler rupanya..:)

Fid said...

sila lawati blog i
i tgh menunjuk

~Umi.Sufira~ said...

Ryoukai!

Anonymous said...

roza.. bos garang mu ni ye... mcm mane la ko sound pekerja ko mengular tuh.. mcm sound anak ke? hehehe

~Umi.Sufira~ said...

Wani--> Nak sound kena ada skill takleh buat macam marah anak..almaklumler depa nih dah dewasa2 belaka...hihihi...