'Kayu' IT; budak baru belajar~

Thursday, November 13, 2008

Photo arrangement by Shutterfly Studio

Photo Arrangement by Photo Scape


Slalu menjengah ke blog Baid , sungguh kreatif dengan susunan gambar! Comel sungguh! Dek kerana aku yang 'kayu' IT nih punyalah bagai nak rak pikir camne nak buat gambar susun macam itu...Then, tanya direct jelah kat Baid kan. Rupanya pakai software SHUTTERFLY STUDIO...download free je dari internet! Ada sesape berminat nak cuba, leh try download kat SINI .


Buat Mama yang PM me and tanya how aku susun gambar Sufia bertatih ni, dulu aku pakai Photo Scape...sekarang aku rasa Shutterfly Studio ni lagi best sebab siap boleh tulis lagi kat photo tuh kan...


Hehe..bagi sesape yang terror IT nak share software photo editor yang best2 mehla share...aku ni memang budak baru belajar! Byk sungguh yang aku taktau..Bagi sesape yang lebih kurang mcm aku ni, shutterfly nih not bad babe!Boleh susun gambar anak2 cantek2! Sekadar berkongsi dengan suma..
P/S: Special thanks to Baid! Sayang ko..hehehe..=D


9 comments:

sayangibu said...

ahaksss Roza...mmg dah lama teringin sgt nak cantum2 gambo mcm ni. senang rupanya...siaplah lepas nih asik nak upload gambo jek nanti..hehehheee...thanks roza coz introduce software nih...lihatlah hasil keje daku yang juga kayu IT di blogku ittew...

~Umi.Sufira~ said...

Sayangibu--> Dah jengok blog sayangibu...wah wah sakan menyusun gambar yek malam tadi...BTW, hasilnya memang best kan! Boleh jadi kenangan di hari tua juga...

lia said...

mimi.....
terima kasih la byk2...
da lama teringin nk wat tempek2 gmbr tu tp...
xreti... hu2....

pagi ni tgk post mimi jer...
terus download n....
ha3... da pandai buat...
senang jer software ni...

terima kasih ek...
sayang dia...
;p

it me said...

ooh terima kasih berkongsi

aku antara kayu2nya... tq tq leh laa susun ator gambo adib cantik2

Unknown said...

aku pon kayu jugak.
dah download pun software nya.
thanks to baid and roza!

btw kalu nak edjas2 gambar secara online meh ke sini:
http://www.picnik.com

faisyura said...

hihihi no prob la roza.. aku pun dulu kayu gak.. sllu pelik sorang2 cemane nk buat gmbr cantik2 ni.. punyele stuggle google sane sini.. last last shutterfly la yg paling best digunakan... lepas ni makin meriah la blog blog kite ek...

enjoy shutterfly mommies! ;)

~Umi.Sufira~ said...

Lia, mamaadib, zety--> Looking forward nak tengok gambar tempel2 korang kat ur blog kay..mesti comel2 jadinya..No hal dear! Sharing is caring=D

Baid--> to guru! terima kasih banyak!!kekeke..

Ealyie said...

Mimie!!!! Ely pon kayu jugak!!!!!! ekekekeke.. geng baru nampaknya kita nie...ekekekekekeh..

~Umi.Sufira~ said...

Ely, takpe belajar sikit2 lama2 terror ler tuh...kihkihkih!Gang baru ek!