Selamat Tahun Baru 2009!!

Thursday, January 1, 2009

Selamat Datang 2009!! Semoga Tahun ini membawa kebahagiaan dan kesejahteraan buat kita semua walaupon pakar ekonomi menganggarkan kemerosotan ekonomi sekurang2nya hingga June 2009 hehehehe...Okie as semua orang pon sibuk tanam azam aku pon nak nyebuk gakla..buleh?hehehe..

Azam aku untuk Anak2
1) Breastfeed Sufia sampai sekurang2nya Dec 2009...
2) Spend lebih masa untuk pembelajaran Syaura and target dia dapat full mark dalam exam nya nanti..(owh sungguh tinggi target ku itu)
3) Ajar Syaura ngaji sampai boleh membaca surah dengan sendiri (bukan hafal macam sekarang) and tak lupa ajar solat sampai pandai...
4) Spend more quality time with anak2..

Azam aku untuk diri sendiri
1) Simpan duit banyak2 sekurang2nya 2 kali ganda dari savings sekarang..(ini impian yang tidak tercapai pada 2008 sebab keminusan melampau akibat penjualan rumah..woo woo)
2) Mencapai pekerjaan impian yang InsyaAllah akan kekal sampai tua (kot...)
3) Menjadi isteri, ibu yang solehah and kekal sihat so boleh jaga anak2 dan hubby ku dengan baik..(ewah!)

Azam aku Untuk Hubby
1) Mengekalkan dan menghangatkan cinta kami lebih lagi..hahaha(jangan muntah okiee!!)

Azam aku untuk Family
1) Membantu adik aku yang bakal melangsungkan perkahwinan pada May 09 nanti dari segi fizikal mahupun kewangan supaya majlisnya berjalan lancar..hehe..
2) Membantu urusan pergi haji parents ku kalu depa dapat peluang pergi tahun ini...

OKie list azam ini akan di update pada 31 Dec 2009 InsyaAllah..kalu blog aku ini masih wujud lagi....(janganlah di delete oleh blogger..)iskisk...

BTW, aku nk update yang seperti yang telah Di post di sini , aku tak jadi ke utara atas sebab yang tak dapat dielakkan..(owh kalula kamu tahu tujuan utama kami kesana...terlalu peribadi utk diblogkan..but it's not about me okiee,,hihi..)..As hubby pon dah amik cuti lama kami akn penuhkan ngan activity shopping and jalan2 ke Wetwrold Batu Pahat pd cuti tahun baru ini!
Selamat Tahun Baru semua!!!

11 comments:

mamaDhea said...

Selamat tahun baru.. semoga azam-azam anda akan tercapai hendaknyer.. ;)

btw, toksah laa pigi itu wetworld.. kitorang dh pigi time raya thn lepas ('08), tak berapa nk besh laa.. lgpon kebersihan sgt kurenggg sgt.. hadif lepas mandi, naik ruam & gatal-gatal..

tp klu nk layan bebudak ok jek sbb ade kolam yg cetek & sesuai dgn bdk bwh sethn..

~Umi.Sufira~ said...

Sha, selamat tahun baru untukmu jua...la yeke sha?!! Tak best ke itu wetworld..nak kena carik tempat lain nak gi ni...nasib baik blom pigi lagi...thanks sha for the info!

Mommy Harith Hannah said...

Selamat Tahun Baru Mi!
Aku amiin-kan ajerlaa azam2 mu itu... hihih..

ehem ehem, apekah projek X ke Perlis yg xjadi tue? sebok jerr shiritai... :p

~Umi.Sufira~ said...

Aru, hehe..makasih... Selamat tahun baru utk ko juga...Projek X? Nanti aku crita bebila (dlm email ke kalu bebila kita beremail hihi)..

faisyura said...

wah byknye azam ko roza.. sungguh mithali azam2 ko.. semoga tercapai sume yg ko impikan ok.. ;)

wish u happy new year 2009...

sayangibu said...

Selamat thn baru mimi....semoga tercapai azam2 mu ittew... kalo terjalan-jalan ke jb gtau laa..mane tau leh ngeteh kerrr...ehehheheee

~Umi.Sufira~ said...

Baid-->happy new year too! Yeke ke banyak? aku rasa azam ko lagi banyak kihkihkih...azam mithali yg tak tahan tuh..semoga kita sama2 mencapai hajat kay!

Sayangibu--> Selamat tahun baru jugak! InsyaAllah akan ku roger2 kalu pegi area seri alam tuh...

~ As ~ said...

selamat tahun baru 2009..Azam byk..semoga tercapai, saya pun ada Azam.. anak ibu, Azam..huhuhu

~Umi.Sufira~ said...

Mrs. Noel--> Selamat Tahun Baru jugak yer! Wah aku terlupa nama anak kamu pon Azam..hihi...kirim salam sama Azam yang itu yer...=D

m-i-o said...

umi sufira,
kita kongsi azam breastfeeding yg sama!:)
selamat tahun baru...i likeee ur new skin;) sgt ceria:)

~Umi.Sufira~ said...

Zufa--> Hi Zufa, semoga kita sama2 berjaya ek! Thanks for dropping by!=D