Tak Mampu Menolak Lagi?

Wednesday, January 21, 2009

Aku tak mampu menolak lagi..Aku ingat makin bagi rasa makin reda itu kakak yang aku ceritakan DI SINI..Rupanya makin menjadi2 keinginannya untuk membeli kek batik itu... Aduhai beria2 memujuk aku untuk jual kat dia...tak kisahla berapa harga aku letak pon..isk isk..

Aku telefon hubby, hubby kata ala buat ajelah jual kat dia..dah dia nak sanagt tuh.... Hmm... nak esok lak tuh...Malam nih akan aku usahakan...

Isk berapa harga pasaran untuk satu adunan kek batik yer?

BTW, adakah aku memang jenis orang yang sukar menolak atau menghampakan orang lain kah??...kehkehkeh..baru discover hari ni nih!:P

tengoklah esok aku upload ghupe kek yang aku jual tuh kalu rajin...rasanya kena potong siap2 la sebab aku takut hancur jek kalu dia potong sendiri..:P

11 comments:

Fara said...

Wah!! ada kemajuan ni...

Mommy Harith Hannah said...

boleh laa ko meniaga kek, bila kilang cuti panjang nanti...

iin jyan? *wink*

Hernee Nazir said...

wow..rezeki nk wat income tu mimi..chaiyok2..hehehe~ harga psrn x sure la ek..

Mama Liena said...

Uishh ..mimi bleh buat bisnes nih ,,,, pastuh pelbagaikan ..buat puding2 ..kek ..cup cake ..baguih tu ...:)

Anonymous said...

hi mimi
cuba petua ni bagi harga:
1- kira modal beli brg pastue tambah rm10...try tapi tak sure gak.

sayangibu said...

wahhh cik mimi dah mulakan bisnes..pasni leh bisnes online pulak le..:) harga x pasti laaa mimi..try laa cam yg cik anon bg tu

Anonymous said...

Wah, kemajuan tu moga pasni leh buat bisnes lak heheheh:-) Harga lak last raya lepas beli RM40 skang xtau lak bape, berat bape lupe lak

~Umi.Sufira~ said...

Fara--> sedikit je kemajuannya tuh:P

Aru--> Sadly saying that aku telah mendapat on call pada cuti shut down ini utk bekerja..so tiada lg istilah cuti panjang..kekeke..

Hernee--> Trima kasih atas sokongan mu itu..

Mamaliena--> Aduhai juahnya pandangan mamaliena sampai ke puding etc. kekeke..

~Umi.Sufira~ said...

Cik Anon--> Thanx for the advice

Sayangibu--> Aduyai tak larat lah nak bisness..kekeke..buat yang mlm tadi pon letih! Buat utk mkn sendirik je..;)

Mummy Dasy--> Wah! Satu adunan RM40 yek? Mahal jugak harganya ek..

Mrs Azarol said...

mimi..bab servis tolong potongkan tu yang tak tahaan tu hehe ;p ada xtra servis yg best ni

~Umi.Sufira~ said...

Mrs azarol--> Kehkehkeh..memang takleh berniaga la che nih! Takut kena buli jek ngan pelanggan..kekeke..