New Blog!!

Monday, March 16, 2009

Thanks to Kak Salzahari giving me idea to create another blog pasal our home sweet home to be..
So saya memutuskan untuk open THIS BLOG but still in private mode...because there were some personal issue in that blog and also some 'GAMBAR H*RAM'..hehehe..

Saya kena invite balik semua my invited readers to visit that blog yer...And masih ada yang tertinggal kisah issue our home to be tuh...so bulehlah jengah2 kat situ...saya dah publishkan di sana...
So any private entry pon publish kat situ so tak payahla kunci this blog..

Sesiapa yang berminat nak baca buleh je tinggalkan email add Ok..:)

19 comments:

siti noriza saleh said...

nak baca! nak baca !...nuriezam_040806@yahoo.com

Fara said...

Fara la nak jadi busybody nih, hihihi...bukan ape, tumpang gumbira je:)

faraxy@yahoo.com

mirah said...

do invite me jugak yea.. hihi..

Ms Lola said...

Saya cadangkan, amiklah nama blog yg sama, tp bukak kat Wordpress. Situ kan ada function Password protected entry feature.

Azure said...

arr..nie ada orang kena tinggal nih

sila la amik saya yea

o.semut@gmail.com

Hernee Nazir said...

dah namenye peminat blog Umi Sufira..tentu lah saya pun nk bace..hehehe..

add me..

herneesamshudin@yahoo.com

Unknown said...

silalah add aku.

JaNnAh said...

sebagai peminat blog umi sufira teringin jugak saya nak baca.. share lah yee..

annacomey@yahoo.com

m-i-o said...

owh, jgn lupakan daku, wokeh?
tak pernah miss baca, tp tak sempat nk tinggalkan komen:( line tak clear....uwaaaa

::Umi Sufira:: said...

Siti, Mirah, Fara--> Udah yer!Sila check email;)

Ms. Lola--> Saya paling kayu pakai wordpress..saya tringin jugak nak buat macam Kak Non punya entry tuh..Nanti saya study dulu camne nak buat..kalu tak paham gak tanya ML bulehkah?

Azure--> Dah invite:)

Hernee--> Bukan pakai email ptp tu ke?

Zety--> Udah!:)

Umi Nawfal--> Sila check email yek:)

::Umi Sufira:: said...

M-i-o--> Kamu juga udah ye!:)

mamaDhea said...

mimi,
mak terdelete email itu.. invite balik bulih? ;)

::Umi Sufira:: said...

Sha--> Email ko yang isha2710[at] yahoo tu kan?

Fiza Rahman said...

Umi Sufira,

Nak baca gak, add me please.
afizahrahman@gmail.com

ur silent reader,
Fiza

~Umi.Sufira~ said...

Fiza, dah invite ek!:)

Ina Hashim said...

nak nyibuk gak : hezlinahashim@yahoo.com

YatieJay said...

Dont forget to include me : noor_haiyatie@yahoo.co.uk

Thanks!

~Umi.Sufira~ said...

Kak Yatie, udahla rasanya:)

ninaazmie said...

nk baca jg