My B'day Wish List TAG

Sunday, March 8, 2009

Aku telah di TAG oleh Cik Azure kita yang rupanya sebaya dengan aku dan kami mempunyai history yang sama..(ala pasal anak first kita tuh..:))

Here goes

1) Make a list of what u want on your birthday

2) The list should be 10 numbers

3) post the image of this award to your posting

4) give it to 10 frens of yours

1) Satu set barang kemas dari rantai, gelang, cincin, subang...takmo white gold, nak GOLD..:)
2) Percutian mewah ke Paris atau London selama seminggu dihiasi activity shopping secara mewah
3) Handbag paling vouge jenama LV or Coach yang menjadi idaman kalbu aku tapi tak pernah sampai pun hajat nak membeli tuh
4) Makan malam a.k.a dinner paling istimewa di restoran yang telah ditempah khas yang macam dalam movie selalu tuh untuk aku n hubby sambut berdua2an saje...
5) Layanan istimewa selama satu hari dimana aku tak payah langsung buat kerja umah a.k.a berehat2 saje sambil menanti dinner di malam hari walaupon aku tau sungguh impossible
6) Kereta mewah khas di atas nama aku...beserta gerannnya sekali
7) Satu set alatan baking membaking macam yang Kak Rizza dapat tuh masa birthday dia baru ni beserta oven paling canggih yang kalu baking kek apa pon menjadi
8) Beberapa ekar tanah yang dibeli atas nama aku jugak untuk bekalan harta di hari tua..
9) Kek chocolate paling moist dalam dunia
10) Shopping secara mewah khas untuk barang2 aku

Adoyai sungguh macam angan2 mat jenin jek..BTW, En. Yusaini kalu ada baca ini entry, pilihlah salah satu dari list kat atas tu pon takpe...at least dapat hilang rasa kempunan che ni hah..kekeke...

Aku nak TAG
1) Sayangibu
2) Mamadhea
3) Mummy Hnh
4) Mamaliena
5) Mrs. Noba
6) Cik Yan
7) Mizeda
8) Mummy Dasy
9) Hernee
10) Capt (seperti biasa kalu sempat je ko buat OK)

11) As Mrs. Noel

11 comments:

yOrTs said...

Your birthday baru je lepas. kalau nak taun depan ler cik. soonest is my birthday(tak lama tu, 3 minggu je lagi)... U tag la kat I, so I boleh tulis apa yg patut dan tak patut

MN said...

wah..bab berangan ni mak suka!

pearl said...

uiiiiiish... kalah Mat Jenin ni roza

pearl said...

hahaha.. yang tak tahan nak gelak tuh request dari hubby mu tuh roza.. jgn request dia mcm ala ala Mat Jenin udah le..huhuhuh

Hernee Nazir said...

my b'day on 16th May..sempat lg neh..x sbr nak listkn..wlaupun tak tentu bleh dpt..i will answer ur tag!

Mummy Dasy said...

Hahaha mmg bagus coz my b'day on 17th harap2 Mr.Hubby baca angan2 yg belum tentu dapat ni...berangan2 ni i like hehehe

~ As ~ said...

klu ku list kan.. mimi penuhi la salah satu ok?? hehehe tunguu ku buat...

Azure said...

best kan berangan nih mimi??

hahahaha....

b'day hubby mu bila? b'day hubby zura bulan depan je nih...dah ada dah yg direquest...tu yg tgh pening pale nih...heheheh

~Umi.Sufira~ said...

Mr. Yorts--> Tak koser la nak TAG u..nanti nak kena tunaikan pulaks..ahak!

Mrs. Noba--> Silakan berangan

Wani--> Nama pon wish list..letakla apa yang di wish walaupon mcm mat jenin kekeke..adoila wani tak koser nak tau wishlist 'dia'..:P

~Umi.Sufira~ said...

Hernee--> Takpe wish kan aje..mana tau bila2 buleh dapat walaupon bukan ini tahun..:P

Mummy Dasy--> Silakan berangan..mana tau dapat?kekeke..

As--> tunggu aku kaya baru aku tunaikan..okeh...;)

~Umi.Sufira~ said...

Azure--> Bday hubby ku bln depan juga...taktaula nak bagi apa..hadiah utk lelaki ni payah sikit nak pikir:P