Happy Belated B'day Capt N Kutip Awards!

Tuesday, March 31, 2009

Rupa2nya semalam birthday Capt! Kiranya aku sudah terlewat satu hari untuk mengucapkan Happy Belated Birthday buat Capt! Semuga mencapai segala yang dihajati, murah rezeki, panjang umur dan cepat2 Pipiy nak adik tuh....dia kata dia buhsan main sorang2..:P

Sempena harijadi ko nih Capt aku nak hadiahkan ko Kek Coklat buatan aku sendiri yer...
Silalah menjamu mata..awa awaa...


Yang pastinya, kalu ko makan kek nih buleh membuatkan ko 'keseret'...sila rujuk kamus jawa untuk mengetahui maksudnya...Owh ke ko lebih berminat Strawberry Shortcake? Kalu cenggitu ko pilihlah nak yang mana satu....Aku letak dua2 kat sini....Jangan tak amik tau!:P
Strawberry Shortcake nih OK..tak 'keseret' dan tak muak, kalu makan banyak2 pun..hihihi...



Di kesempatan ini aku pun nak tempel Awards yang telah di anugerahkan oleh teman2 tersayang. Awards dari:Hajar,Padnani,Mummy Dasy n Hernee.. U love my blog ke? I love yours too...ekeke...




The rules for the award:
Add the logo of the award to your blog.
Add a link to the person who awarded it to you.
Nominate at least 7 other blogs.

Aku nak hadiahkan award nih pada semua tuan empunya blog list yang ada di blog aku nih..Of course la I LOVE YOUR BLOG kalu tak takkan la letak kat blog list aku ni kan..yang mana kompem akan aku terjah setiap kali ada new update...Ke nak list kan satu2 ek?... Oleh kerana aku rajin, aku letaklah nama sesorang mengikut turutan update terkini pada pukul 9:30am ni

Mamaadib, Ms. Lola, Mrs Noba, Lia, Mama Qaisara, Ummilna, Salwa( teman baru ni:)), Nurhayati, Mummy Dasy, Mommy Lina, As, Capt, Kak Rizza, Kak Fid, Hernee, Hajar, Mizeda, Anaamira, Zufa, Umi Nawfal, Ana, Cik Yan, Kak N, Ealyie, Umi Nuha, Lubnazarol, Padnani, Sayangibu, zety Zin, Madam Za, Mamadhea, Adwindaa, Mummy Hnh, Kak Nur, Baid, Afkar'z, Azure, Lelosani, Mama Emma, CT, Shais, Opie, p-na Mama Oja, Fiza,Mamaliena, Mirah, Kak Yani, Nurul Dhia, K.Aja, Sal, Siti @ Nurie, Iszan, Wani, Cheyantie, Umie Salmi, Erna, Che Nor n Ummi Nawal...

yeah gigih aku listkan semua...Wah baru aku prasan banyak jugak nama kat Blog List aku tu ek...

Walaupun bukan semua pun membaca blog aku ni hah!ekeke...I LOVE YOUR BLOG beb!:)

19 comments:

Hernee Nazir said...

thanks for loving my blog yg ntah ape2 ntah tu..hehehehe

Unknown said...

wahhhh... dpt ;agik... tq... muahhh

~Umi.Sufira~ said...

Hernee--> Same goes here...thanks ea!

Adwindaa--> Welkam muuuaaaahhhh!!:P

~ As ~ said...

sy nak awards...sy nak kek jg...bley?

~Umi.Sufira~ said...

As--> Ambik ler....jangan malu2...:P

mamaDhea said...

dpt lagi....... ngee~ mekaseyy mimi..

I LURVEE UR BLOG TOO.. ;)

salzahari said...

TQ..1st time dpt drp kwn2 baru.
terharu u !!

hajarus said...

TQ.. k. sufira... :p

Emma said...

namaku........

I LAP U TOOOOOOOOOOO

-mama emma-

Nani~~{@ said...

zillion thanks kak mimi..addicted to visit ur blog too kak=)

mmuuuaaahs

Rizza said...

tqvm...

JaNnAh said...

owhh.. terharu.. i do love ur blog too.. sbb tu ade in my list.. muah! muah!

Unknown said...

owh aku sgt bz hari ni disebabkan kesengalan sistem tah hape-hape yang aku tengah usahakan kat opis itu. nanti-nanti aku tepek award ko ye.

thanks anyway!

p/s: bila ko nak pos kek ko ke shah alam ni. huahuahua.

sayangibu said...

ermm..jgn lupa buat kan ai ciskek bulan 5 nanti yer...kihkihkihhh
btw..thanx 4 loving my blog...i love your too...ahaksss...

~Umi.Sufira~ said...

Sha, Sal, Hajar, Mama Emma, Nani, Kak Rizza, Umi Nawfal, Zety, Intan--> You deserve it! Makasey!:)

Master Coordinator Shaklee, Pakar Vivix Shaklee ResV Softgel, COD SHAKLEE Seluruh Malaysia, Daftar Ahli Shaklee / Daftar Agen Bisnes Shaklee 019-3476996 said...

Wah strawberry shortcake buatan sendiri je?hebat sungguh...terliur sgt2 nih..nak order boleh tak?utj function on june nanti
terliur sguh2 melihat ni.

Master Coordinator Shaklee, Pakar Vivix Shaklee ResV Softgel, COD SHAKLEE Seluruh Malaysia, Daftar Ahli Shaklee / Daftar Agen Bisnes Shaklee 019-3476996 said...

waj salaj enrty yg sy comment..sorry..nak komen kat entry yg ada cajes..
sodap mata ku mandang

Opie said...

mengapa la kek2 itu sangat menggoda hati ini....huuhuhu

~Umi.Sufira~ said...

IbuKauthar--> Aah saya buat sendiri! Alamak takdelah level sampai untuk dijual nun..ekeke....lagipun saya dok Johor nih...jauh ngan ibu kauthar..takde can nak buatkan:P

Opie--> tergodakah!? Resipi suma ada kat blog nih..buleh cuba...:)