Calling for My Blog Readers plus I'll be Away

Wednesday, April 29, 2009

Salam semua..pergh jenuh memikirkan title yang sesuwei untuk n3 ini....sebenarnya nak habaq ni aku akan bercuti lama dari arena blogging ini kerana kesibukan yang membelenggu diri..chewah! Harini last kerja untuk week ini, esok dah cuti nak 'rewang' untuk adik aku nak kawin kan...harapannya janganlah pengunjung2 blog ini melupakan diriku ini..yelah bila blog tak berhapdet, sedih tau kalau korang lupakan aku....hikhik..(mengada2 sungguh)....Isnin depanlah baru kita ketemu lagi..tupon kalau dah siap kemas..pheww...

Di kesempatan ini, InsyaAllah kalau ada rezeki dapatlah berjumpa dengan rakan2 blogger yang belum pernah bersua muka mahupun sudah bersua muka di majlis nanti kalau ada rezeki u all menghadirkan diri eh...

Last but not least, aku telah dapat mengenalpasti beberapa new readers blog ini yang telah menglinkkan blog aku di blog kamu...ada yang sempat aku 'tangkap' telah selamat di linkkan...harapannya sudi2lah meninggalkan jejak di ruangan komen ini supaya aku bisa meng link kan balik blog kamu itu..sila klik di My BLOG LIST itu yer untuk mengenalpasti....aku nih suka berkenal2an lagi membaca blog orang...Kalau ada readers yang dah lama jengah pun aku belum link kan lagi sila lah habaq mai na..kadang2 aku tak perasan...kadang2 perasan juga kat feedjit tuh tapi baru nak jenguk balik dah hilang dah....Mintak maaf banyak2 and SELAMAT BERKENALAN!:)

22 comments:

Rizza said...

selamat bercoti2.. jgn lupa letakkan gambar2 majlis kawin tu.. kalau gambar nasik minyak sekali pun best gak.. heheh

Diver Mom said...

slamat bercuti! :)

kiranya isnin depan ada balik, kan..? :)

Ealyie said...

Nyah, sila siapkan henbeg besau yek.. aku tak ko sure jadik accountant mak ko masa majlis nanti..ekekekeke..;p

p/s: Hopefully sgt2 aku dapat datang.. Ko kutip haku kat bus stand boley?? ;)

fildza's said...

bestnya cuti....
nak cuti jugakkk...

Ina Hashim said...

mimi

both our sis kawen pada hari yg sama kan....best of luck for us(plus keje manyak woooo nnti)

IntanSham said...

wallaaa..mimi...aku pasti merinduimu.... insyaAllah aku akan sampai ke majlis ko nanti.. tapi rasa nak dtg lmbt sket laaa... boleh gebang2 sket ngan ko..;p

Mommy Harith Hannah said...

Selambut menyambut menantu mi, eh, adek ipar! hehe... =)

siti noriza saleh said...

tahniah,,,bakal dpt adik ipar...he he he....apa pun, selamat mengemas umah yerk.....mana tau, tiba2 lpas 2 hr majlis, pengantin trus gi honeymoon...hik hik hik

cysev3n said...

harap mak dapat sampai laa.. tp mak nak cop sudut2 dinding tau..

faisyura said...

bestnye cuti, tapi mesti bz tu nak kenduri kan.. smoga lancar la kenduri adik ko roza.. ;)

dont worry aku takkan lupekan koo.. haha ntah2 aku yg rindu nk bace asik jengah2 blog ko walopun tau ko tak updet... kikiiki terharu tak? ;P

mummywildan said...

selamat bercuti...my B ok sikit hari ni. semlm i dh mc.mimi i nk ckp kt u rumah mentua kita 1 tempat le. cuma u kt sg bsr i kt sekinchan..mentua ku ade sawah padi yg maha luas. hahah leh jumpe2. view le blog i. http://mummywildan.blogspot.com

Nani~~{@ said...

Salam Kak Mimi..

Nani nampak je tajuk entry..terus cepat2 klik :P

Ok kak, for sure x mungkin melupakanmu..n all d best for d big event..n selamat be'rewang' k =)

Salam peluk cium buat Sufia n Syaura..mmuuaahhs
Take care

~Umi.Sufira~ said...

K. Rizza--> InsyaAllah..pastinya akan di update nanti:)

Zuhaini--> InsyaAllah kalu tak bz Isnin depan dapatlah update:)

Ely-->ahak ahak..aku tak sanggup tengok mak buyung kat stesen bas..apa kata Intan je kutip ko kat P,Gudang?!ihik

~Umi.Sufira~ said...

Fiza--> Ala cuti ajelah:)

K.Ina--> Skarang ni pun dah terasa banyak kerja;P amboi share wedding anniversaryla diaorang ye..:P

Intan--> Trima ksih ko sudi merinduiku..uhuk mak terharu!Nyah..ko datang je lambat2 sikit..kalu waktu peak mesti orang ramai...

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Sambut menantu!!!!nak terkeluar mata aku ni hah..kekeke..thanks 4 the wish

Siti--> Takpe time kita dulu pengantin dah kemas umah, ni bagi can la pulak kat dia honeymoon:)

Cik Yan--> Silalah amik sudut..kot2 ada ruang eh!:)

~Umi.Sufira~ said...

Baid--> Alamak terharunya aku!jengah sini walau tiada update?uhuk..

BTW, tahnks di atas doa kau yer:)

MummyWildan--> Owh,sekampung rupanya MIL kita eh..sekinchan saya tau area tuh!:) BTW, saya dah link kan blog u eh:)Salam perkenalan!

Nani--> Owh terharunya...hihihi..InsyaAllah moga2 semua berjalan lancar..peluk cium untuk Hafiy juga eh:)

m-i-o said...

selamat bcuti, selamat rewang2:)

rase nk pegi - tp terlalu jauh nk heret si budak kecik tu sekali. nnti la bila si syaura kawen sok mak datang, wokeh nyah? ;)

see u on monday. mmuahhh:) gonna miss u. eceh.

~Umi.Sufira~ said...

Zufa--> makasih nyah! ala takyah la susah2 jauh2 nak datang ihik ihik ihik...

I gonna mis u too..eceh balik..ngee..;P

Unknown said...

selamat merewang... insyaallah jumpa kat majlis tu nanti...

malin said...

Hi, salam perkenalan, ku suke bace entry u ebm jurnal, ku bru capai 7 mth brestfeeding journey, jauh lg perjlnan, arap2 t'capai utk target 2 thn, amin

IntanSham said...

nyah..bile ko dah abih cuci periuk belanga,p bloh aku amik tag ekkkk...;p

~Umi.Sufira~ said...

K.Laila, alhamdulillah dapat kita jumpa masa majlis harituh kan:)

Malin--> Salam perkenalan...mimi linkkan blog u OK...Gud luck for your target:)

Intan--> Noted;0