Jemputan Perkahwinan

Wednesday, April 22, 2009

Adik aku yang kedua bakal melangsungkan perkahwinan pada 2 May 2009 ini...jadinya aku ingin menjemput kawan2 sama ada kenal di alam nyata atau alam maya untuk menghadiri majlis itu ye...Tapi oleh kerana faktor lokasi yang jauh (rumah aku kan kat Johor) dan juga waktu itu ialah cuti umum 3 hari (biasanya orang balik kampung) kalaulah ada yang bisa menghadiri, sila2 lah tinggalkan email address anda di ruangan komentar...bulehla aku kontek u all untuk hantarkan kad jemputan :)

By the way, saje tempek gambar 'ayu' kami adik beradik..karang letak gambar 'giler' kitaorang suma orang lariii!!hihi....Bulehla anda mengenalpasti bakal pengantin yer... Kenapa??Aah kitaorang takde adik beradik lelaki...mak aku tuh dapat cucu pun dua dua pompuan..hehehe..abah aku kata..OK lah tu..takyah abah pegi meminang..tunggu orang pinang aje...;P

27 comments:

Hernee Nazir said...

kite same la..hernee 3 3 ppuan.. umah mak mimi kat area kulai kan?soklan cam mintk dijmput jek kan..hehehe

~Umi.Sufira~ said...

Hernee, tau tak area Hospital Kulai..?dah dekat dah dengan situ..kalu sudi datang n ada kelapangan masa tinggalkanla email address yer:)

JaNnAh said...

terasa nak di jemput jugak.. hehehe..

annacomey@yahoo.com

cysev3n said...

i'll be in JB by then.. insya-ALLAH.. :)

Hernee Nazir said...

o ye ke..tau jln tu..
nak kena jmput gak..hehehe
blh saing umi nawfal ni..hehe

herneesamshudin@yahoo.com

Zuraimah Ismail said...

waaaaaa syoknye adik nak kawen ek...alahai mimi..if only dekat..buleh gak gi sana jumpe mimi n anak2 in real world...xpela..kami tgk gamba aje la nanti ye...:) selamat berkenduri...

~Umi.Sufira~ said...

Umi Nawfal, Hernee--> petang2 sikit check email eh :)

Cik Yan, kalau kesihatan mu mengizinkan dan ada kelapangan jemputlah datang...buleh tinggalkan email eh..

CT--> Takpelah mungkin bukan kalinin bila2 ada rezeki kita jumpa eh...mimi pun tringin juga nak jumpa CT in real world:)

hajarus said...

Selamat Pengantin Baru to adik k.mimi yer...

Unknown said...

mimi..i'm going to muar this week and stay until next week..ingat nak jumpa...btw...sms sat i no u..i tukar hp tak sedut no lama kat hp lama...heheheheh

yati@ibuhanie said...

mimi...bakal pengantin nye yg mana satu?ehehehhe....kitorang dijemput x?ehehehe...dekat jer tuh...silap2 boleh join rombongan pengantin je nanti....

~Umi.Sufira~ said...

Hajar--> Trima kasih!:)

K.Aja--> No lama kan? Dah sms dah..sempat tak nak dtg masa majlis kawin..tak pun jumpa sblom tu pun buleh..tapi muar ngan kulai jauh gak tu...

K.Yatie--> Abg Sudirman akan dijemput oleh Yot...kikiki..Ok ada rezeki kita jumpa eh:)

~Umi.Sufira~ said...

K.Yatie..bulehla teka bakal pengantin yang mana satu..tapi takde hadiah la..kekeke;p

Mommy Harith Hannah said...

Mimi,
Minggu tue kami pergi Langkawi laa... Kalau tak, buleh juga jalan2 ke JB nun...

Takpelah, aku tunggu ko jemput "sambut menantu" ajerlah, aci? ekeke... :p

Ealyie said...

3 dara pinggitan... phewittt!!!

p/s: errr.. yg tgh tu bole apply lagi ke tittle den bagi tu??? ahakssss..

~ As ~ said...

selamat pengantin baru... weweiiiittt..kem salam yg tengah..

Mummy Dasy said...

Selamat pengantin baru to ur sis ya..

Nani~~{@ said...

Salam kak,

Wah..besnye nak menyambut org baru dlm family *_*

Semoga semuanya berjalan dgn baik n Selamat Pengantin Baru in advance buat adik akak ^_^

siti noriza saleh said...

hu hu...knapa siti rasa cm siti tak leh gi?...oh...sbb buat hr sabtu...tapi, kalau gi, mesti tak leh melaram...sbb minta kuar dr bos...hu hu hu...

IntanSham said...

dah dapat undangan, insyaalah akan ku sampai

mamaDhea said...

mimi,
aku dh dpt kad.. mekaseyy.. insyaallah takde aral aku sampai.. ;)

knv said...

wahhhhh, memang ayu lah!!!

err.. tapi mana satukah cik mimi kita nih?

:P

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Yer, aku dah agak dah dari ko buat pos survey hotel itu hari..takpelah aru ada adik aku sorang lagi tuh..aku sambut menantu? wah bertahun2 lagi gamaknya..kuikui..

Ely--> Ko memang taw!! Ha..jangan lupa datang...:)

As--> Kah kah kah..yang tengah tu kata waalaikum salam...ngee...;P

Mummy Dasy--> InsyaAllah:)

~Umi.Sufira~ said...

Nani--> InsyaAllah akan akak sampaikan...doakan semuanya berjalan lancar tau!mintak2la si kecik Sufia tak meragam nanti...amin..

Siti--> Laa..siti kerja ke? tak dapatlah jumpa Mia cumel tu ek?

Intan--> OK roger n out!:)

~Umi.Sufira~ said...

Sha--> Kalu ada kelapangan dan kemudahan ko dtgla ek..tapi jgn sampai susahkan diri ko pulak eh!

Arina--> Yang rupa orang ada anak dua muka paling tua kat situ tidak lain tidak bukan saya lah tu!:P

cysev3n said...

alamak.. camne bley lupa tinggal email.. its azelina AT gmail DOT com.. TQ :)

pearl said...

hahha..roza..takyah susah2 abah ko gi datang umah orang gi pinang ye... kelaka jugak bile turn ayah aku kene pinang utk adik lelaki aku yang first tuh... plan ikat 2 tahun kot..tapi pihak pompuan nak setahun je.. so ape lagi..adik lelaki aku terus tak nak ngan tunang dia tuh.. main melarikan diri je.. dah poning ayah mak aku nak jawab ape kan parent tunang tuh.. sampai ayah aku kate.. ko tunggu la bile ape yang dia buat tuh akan jadi pada dia pula dimasa hadapan.. hahaha taktau la nak cakap ape..bukan boleh paksa2 kan

tapikan.. gugup ayah aku masa mule2 kene akadkan aku masa kawin..sbb aku kawin dulu dalam family.. memang gugup beno ayah aku..menghafal nama bakal menantu.etc..hahaha.. siap sound lagi awat la namenye menantu panjang sangat... hahahaha

~Umi.Sufira~ said...

Cik Yan--> Nanti cek kad di rumah mak CY yer...

Wani--> makoi..adik ko itu sungguh nekad dan berani eh....terus cancel nak kawin..perghh..

BTW, ayah aku tak peenah nak nikahkan anak dia...cuak kot gamaknya..kekeke...semua walikan hakim je...takut jadi macam ayah ko kot..kekekek..