Tayang Hadiah!

Thursday, April 23, 2009

Bukan Intan je nak tayang hadiah..Akupon nak tayang juga...he he he..Kan aku menang KUIZ di blong Cik Ar.nie kita harituh...

So semalam aku telah menerima hadiah nya...ah ah ah...sungguh seronok kerana hadiah nya sungguh cantiks melatopp!! To be frank aku pun tak pernah ada brooch secantik and semahal itu tau....The most expensive gorgeous brooch I ever had yeah~ Trima kasih kepada pihak penganjur...Terima kasih daun keladi, lain kali buat la kuiz lagi....Tak sia-sia tau aku GIGIH menggoogle jawapan kepada soklan kuiz itu...ngee...

Gambar ikhsan dari e-store Cik Ar.nie


Tempek gambar sikit.Anda buleh checkkan detail brooch itu di SINI dan buleh jugalah anda membeli belah brooch nya yang hangat di pasaran itu di SINI eh..

BTW, aku terasa natsukashi tengok tulisan ko Aru..sebab kan aku selalu tiru homework and latihan toukei ritsu dolu2...kekekke...

15 comments:

Mommy Harith Hannah said...

Terima kasih laa kerana membuat FREE promosi di sini... hihi... ;)

Zuraimah Ismail said...

wowiii syioknye...dpt brooch free

Diver Mom said...

cantiknya brooch! :)

Nur said...

ehem..ehem..bleylaa melaram masa adik kawin nanti..:)

mamaDhea said...

congrats! ;)

Hernee Nazir said...

wahh..mnang kuiz ae..dpt brooch cntik tu..hehehe..congrats!

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

daku nak jugak..!!!

hajarus said...

wah.. bestnyer dapat brooch... cantik lak tu.. :p

Mommy Harith Hannah said...

eh mi, hisashiburi ni aku nmpk iklan nanang kat blog nie... slalu masuk, madang xnampk...

aku sudah menjalankan kewajipan... ekeke...

Ana said...

eee..bestnyaa dapat hadiah..lain kali nk masuk kuiz jugak laa..nanti leh dapat hadiah macam mimi..hehehe

IntanSham said...

mak jeles nyahhh..ehhh..apsal hadiah mak x sampai2 nihhhh??? posmen sabotaj ke hape nih?? kahkahkahhhhh

sW33tdARLiNG said...

cepat, masuk kuiz kat blog saya plak

http://sweetdarling79.com/

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Tolong menolong amalan mulia:)

CT--> Tak sia sia mimi jawab quiz:)

Zuhaini--> Semestinya:)

~Umi.Sufira~ said...

Kak Nur--> Nanti jgn lupa spot itu brooch dalam gambar kawin adik mimi eh!;)

Sha--> Thanks,

hernee--> cantik kan?thanks eh:)

Nofaz--> Jangan lupa masuk pape quiz kalu ada..baru buleh dpt hadiah..ngee..

~Umi.Sufira~ said...

Hajarus--> Aah best:)

Aru--> Aku dah 3,4 kali jugak klik kat blog ko..si nanang nih sabotaj aku agak eh..payah betul nak keluar kat sini..ngee...

Ana--> Masuk jgn tak masuk;P

Intan--> Posmen dah amik kot hadiah ko tuh..kakakkaa...

afkar'z--> sudah kujengah...wah susahnya kuiz ko..:P