Quiz Telah Ditutup

Friday, April 17, 2009

Alhamdulillah kuiz di blog ini telah berjalan dengan jayanya dan mendapat sambutan meriah. Dengan ini tuan punya blog mengumumkan KUIZ TELAH DITUTUP~

Terima kasih kerana telah menyertai dengan penuh passionate and I myself really enjoy the answers of that question eh..

Terus terang tidak ada satu jawapan pun yang tepat..ah ah ah..tapi aku akan menilai bersama dengan juri jawapan yang sipi2 OK....rasa2 dah nampak tadi jawapan yang 80% hampir tepat..ngee...rezeki siapakah nanti..akan aku beritahu keputusan Kuiz kali ini yang akan membawa pulang handy D*YSON portable vacuum yang berharga hampir RM1K duit Malaysia pada hari Isnin 20/4/2009 nanti eh..:)

10 comments:

~ As ~ said...

kau telah menyeksa jiwaku mimi...siang malam aku tak tidur fikirkan pemenangnya... kah kah kah..keji tau..

Nieza Ishak said...

lambatnya resultttttttt .. nak tahu gak malam ni ..

yati@ibuhanie said...

akak bocorkan jawapannye bleh x mimi??nanchattene!..ehehehe...kat rumah akak pon ade mende tuh sejibik!!ade kat lam stor tu haa...maklum ler...hubby kite kan kilang-mate...eheheh...

faisyura said...

isk isk isk.. petang tadi baru aku sempat nk terjah blog ko.. ingt mlm ni smpt la nk jwb... baru kire2 nak hentam jwpn, hahah ttbe dh close.. hhahah tapi aku tau mesti sume slh sbb seriyes tak tau lgsg apekah jwpn dia.. ;P gile clueless.. kot ko tnye part handbag bleh la jugak aku jwb hahaah...

YANI said...

isk isk...apasal semua org sibuk buat kuiz ni..kayanya semua org ada byk brg nak letgo...hehe....

sayangibu said...

wawawawaa...x sabo nak tau nihhh...;p

~Umi.Sufira~ said...

As--> Mak memang keji nyah...ko sabar eh!aku nak amik gambar siap2 supaya semua peserta berpuas hati dgn keputusan juri:)

Nieza--> Sabar sabar..

Kak Yati--> Ni kakak Che Nor yer? Isteri kepada penyanyi terkenal tu...hihihi..jangan mare eh! Ooo apa kata akak teka kot2 betul...sebab cyclone dia je ada 6 kaler tau...hehehe..

~Umi.Sufira~ said...

Baid--> Awat ko tak cuba..mana tau rezeki baby..hehehe..tapi takpe nanti kalu aku pun ada rezki nak bagi hadiah kat sesape karang aku buat soklan kuiz yang senang2 sikit eh:)

K.Yani--> Hihi dilanda musim kuiz se blogsphere kot...

Intan--> Sabo nyah eh..takkan lari gunung dikejar:)

mamaDhea said...

boleh plak aku terlupa nak submit jawapan seblm balik aritu.. kahkahkah!

~Umi.Sufira~ said...

Sha--> Kahkahkah..tak dapat mak nak nolong;P