VESPA Blogger Friendship Award

Tuesday, May 26, 2009

Siti bagi aku AWARDS INI.....
a) Copy badge "Vespa 3logger Award Friendship" di atas untuk diletakkan di blog anda.


b) Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Siti aka Nuriezam
Seorang ibu manis kepada Damia yang pada mulanyanya kawan kepada adik aku, tetapi telah menjadi kawan blogger juga kawan alam nyata kepada aku..senyuman yang manis lagi menawan dan suaminya sangat gemar memancing kan?! Siti juga rajin memasak..kalau tak percaya pergilah terjah blog nye...;P

c) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri.

Buleh tak refer kat SINI aje....:)
d) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
1) Padnani
2) Hajarus
3) Zuhaini-My Alia
4) CT
5) Fiza
6) Nieza

5 comments:

Nani~~{@ said...

Thanks kak Mimi for d award..may our frenship remain forever *_* mwaaahs

Zuraimah Ismail said...

thanks mimi....nanti kite buat

~Umi.Sufira~ said...

Nani--> amin:) welkam bebeh!

CT--> Welkam CT:)

siti noriza saleh said...

mimi...hilang kekecewaan aku smlm bila aku dkatakan tembam...bila hr ni ada org puji senyuman ku manis, hilang kecewa ku...HA HA HA HA

~Umi.Sufira~ said...

Siti--> Kehkehkeh..ala tembam tu tang pipi je...senyumanmu tetap manis menawan..eceh!:)