Awards n TAG dari Nani~

Monday, May 18, 2009

Thanks a lot Nani!

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie :
Padnani
1) Isteri kepada Pegawai Kedutaan Malaysia yang kini menetap di Oman (Nani betul ke ni?akak agak aje..hee..)
2) Ibu kepada Hafiy yg cute
3) Awet muda lagi jelita
4) Rajin masak
5) Lembut hati (yes, akk teka melalui penulisan Nani:)

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :
1. Aku sgt sibuk dengan suatu urusan yang memeningkan kepala dan memerlukan banyak uwang..huhu...
2. Aku ada dua orang anak perempuan, seorang nak masuk 6thn seorang nak masuk 2thn
3. Aku suka buat kek
4. Aku jugak sangat obses terhadap BF and CD
5. Aku istri kepada seorang designer yang sangat pandai melukis
6. Aku juga suka blogging and bloghopping dan sekarang sedang memahamkan FB
7. Aku allergic makan ketam..kalau makan gak habislah gatal seluruh mulut and anak tekak
8. Aku tidak suka menunggu lagi2 kalau sampai lewat 1/2 jam arghh nak marah je rasa
9. Aku suka berkawan dan menambah kawan
10. Aku rasa aku agak keras hati jugala..hehehe..

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka :
1) Back to Nani: Description seperti di atas
2) Intan: Yang baru menyambut harijadinya semalam. Happy B'day dear:)
3) Ealyie: Yang banyak hutang TAG dan tak buat2 ;P
4) Ar.nie: Yang telah jatuh cinta dengan berkebun di FB skarang ini..Kalu ko tak buat kompem sbb ko rajin berkebun tuh!;P
5) Hajarus: Yang baru saje mengeTAG akak harini..Nanti akak buat eh
6) Cik Yan: Yang sedang mabuk2 kerana sedang mengandungkan anak keempatnya...Juga ada sakit bahu baru2 ini..Semoga cepat baik eh..
7) Mamadhea: Yang juga baru nak baik dari sakit mata dan akan menyambut anniversary perkahwinannya tak lama lagi..;)
8) Zufa: Yang sangat hebat dalam semua penulisannya. Membuatkan aku slalu cepat klik ke blog nya setiap kali ada new hapdet:)
9) As: Yang baru saje lepas menghadapi dugaan dalam hidupnya..ke sedang lagi As? Akupon tak sure..hopefully ko cepat2 recover and happy sokmo eh!
10) Zety Zin: Yang baru aje pulang dari Terengganu. Ibu kepada Imran dan Irma juga kawan satu batch aku di menengah atas dulu:)
P/S: Saper dah buat kira burn la yer..:)

12 comments:

cysev3n said...

toche.. toche... nanti mak C&P je 5 hal pasal tukang beri award tu dari fakta mu ye? kekeke..

~ As ~ said...

wehhh apasal tak add aku FB..add la weiii

mamaDhea said...

mekaseyy.. nanti aku tepek..

Zuraimah Ismail said...

waaaahhh ada FB rupanye....boleh la add kite...:)

alergic ketam??? teringat kawan baik masa kat u dulu...pun sama lebih kurang allergic kat seafood..kalo makan...abis mulut bengkak

Mommy Harith Hannah said...

heheh, mekasey mi!

hahaha, kantoi ekk, aku mmg bz sgt berkebun kat FB tue... dah addicted! :p
Jom laa join mi! Buleh aku kasik farm gifts slalu... :)

achee_b165 said...

add sy juga.. achee baien!

tp sy kadang2 je on FB, sy lg enthusiast kt blog!!

~p-na mama oja~

~Umi.Sufira~ said...

Cik Yan--> Saya kan dok kat Mesia nih!;P

As--> Camne nak add weih? Aku ni dahla kayu FB;P

Sha--> Silalah tepek:)

Zuraimah Ismail said...

meh nak nyampuk...kalo kat blog kte...mimi leh click kat facebook badge tu je..nanti die guide..

else, kalo mimi dah ada ac..then cari je kengkwan guna nama tu..eg: zuraimah ismail

~Umi.Sufira~ said...

CT--> Camne nak add eh? aduhai...susah tol kalu kayu ni;(

Aru--> Owh game itu telah di block di internet kaisya aku ni....kalu nak main kat umah..tak sempat manjang;P

P-na--> Nanti saya try add eh..Almaklumla terrer sesangat nih;P

~Umi.Sufira~ said...

CT--> Akanku cuba..thanks for the guidance=D

Nani~~{@ said...

Thanks kak Mimi sudi ambik award=)

Nani pun allergic ketam jgk dulu..tp lepas selamba try2 makan je..ok pulak

Owh..akak ada FB ye..fullname akak apa ye?

~Umi.Sufira~ said...

Nani--> Sama kasih:) Akak kalu selamba2 try pon still sama gak..haih melepas nak makan ketam yang sedap tuh!

Add akak by nama ni eh...

Rozamimi Yusaini