New Milk Booster*Update*

Friday, May 15, 2009

Total output hari ni..14.5oz? 15 oz? huhu mak sukak!!Alhamdulillah:)


Kan ke baru-baru nih aku mengalami kemerunduman susu tahap gaban...tapi tiba2 harini output yang tak dijangka2..umpama rezeki jatuh dari langit tau...Alhamdulillah..

Perahan sesi pagi lepas buat dressing tadi ialah 7oz
Perahan sesi kedua dapat 5oz

Wah! Baru dua kali perahan dah kumpul 12oz..biar betul nih!

Betul tarak tipu punya..dua dua botol MLO dah penuh...nanti sat petang nak tengok dapat berapa lak..

Pikir punya pikir..apa yek yang aku makan...then tiba2 teringat entry Intan satu waktu dulu..

Year semalam aku ada makan BENDI..tengahari tadi makan BENDI lagi..

Dua2 Ikan masak Asam Pedas campur bendi...


Alhamdulillah...saper2 nak cuba! Harap2 berkesan la yeh...;)

Update; Sesi petang dapat 3oz..tupun kelam kabut sebab pump dalam kereta...hihi...

16 comments:

Emma said...

congrate..

tp x jln pun kat i... huhu

-mama emma-

cysev3n said...

saya akan cuba di suatu masa kelak.. (camne la nak makan ni.. serius tak pernah makan!)

Diver Mom said...

hehe.. saya x suka bendi.. anyway, congratts! :)

Zuraimah Ismail said...

bagus...teruskan usahamu....:)

Rizza said...

sedap nye asam pedas.. (tu je yg aku nampak hehehhe)

cts said...

tq..nak cuba la nanti

Crazee Choc's said...

Huh? bendi boleh tambah susu? Akan ku cuba. PASTI!

Dulu masa pregnant saya mmg rajin mkn bendi sbb mak kata boleh elakkan baby kuning....

Nani~~{@ said...

alhamdulillah rezeki=)

new info ni..thanks for sharing kak

P/S: sedapnya asam pedas letak bendikan

Ana said...

tue laa..new info nie..leh guna tuk 2nd baby nnt..hehehe

IntanSham said...

berkesan utk ko jugak yer nyahhh...maknanya btol laaa hipotesis aku aritu...btw,,,congrats yer...:)

~ As ~ said...

Napa lah bendi tak berkesan padaku?? T_T

~Umi.Sufira~ said...

Mama Emma--> Mungkin kesannya ikut orang jugakan!

Cik Yan--> Tak pernah makan eh? ianya agak berlendir ye sebagai pengenalan;P

Zuhaini--> Dulupon saya tak suka bendi;P Thanks;)

~Umi.Sufira~ said...

CT--> Akanku teruskan usaha ku ini;)

Kak Rizza--> Memang sedap!lagi2 kalu tinggal makan je (takyah masak)


Suhainini--> Yer sila cuba :)

~Umi.Sufira~ said...

Marisa--> Kesannya mungkin berbeza setiap orang...but...furst time dngar pasal elak baby kuning tuh!;P

Nani--> Alhamdulillah...tulah bila susu dah merundum baru sibuk nak makan milk booster;P

BTW, memang sedap asam pedas letak bendi;P

Ana--> Sila cuba!;)

Intan--> berdasarkan n3 mu it hari la aku dapat ilham..walaupun sekadar coincidence je makan bendi ni;P

As--> Sila cuba milk booster lain eh!:)

Unknown said...

maji nk try!!! ebm damia xcukup ni..huhuhu

~Umi.Sufira~ said...

K.Laila--> silalah try :)