Minta Maaf Banyak2 Di Atas...

Friday, May 8, 2009

....1) Kegilaan aku membuat entry pada hari ini...Ini n3 keempat pada hari ini;P
....2) Penutupan blog ini. Bukan apa aku ingin memasukkan urusan2 membeli barang2 rumah beserta dengan budget nya sekali...Kepada 16 orang follower blog itu...bolehla anda stop following the blog yer...terima kasih sebab sudi menjengah masuk blog itu.....Pasal perkembangan rumah baru kami nantikan saje berita dalam blog ini..kerana yang pasti lama lagi kami nak pindah sebab kami akan naikkan tembok batu antara ruang tamu dan dapur~bilalah nak siap ni.....haiii...

8 comments:

Zuraimah Ismail said...

wahhhhhh mesti tgh pening2 survey brg2 rumah semua kan..curtain, kitchen cabinet....etc

syoknya nak pindah umah baru....

Mummy Dasy said...

Mesti excitedkan, yelah semua nak yg baru klu me ah pastu poning nak pk cat color ape nak match itu ini

~Umi.Sufira~ said...

Ct--> Ya ampun!! Memang pening banget..nak survey supplier lg...grille je dah 3 supplier dtg ukur...kekeke..samalah kekdahnya macam CT nak masuk umah harituh;P

Mummy--> Macam2 prasaan berbaur....yang penting pulusku terbang dan terbang dan terbang lagi...ngee..;P

Ana said...

best mimi pindah umah sndr..walaupun umah tue kosong (mcm umah ana) tapi rasanya tetap lain..nk tido umah mak mentua pun susah skrg..siap kena perli lagi 'dah ada umah sndr xnk tido umah mak lagi'..hehehe..

miz_eda said...

boleh tak saya bayangkan tembok tu macam tempoh berlin? :)

anyway, all the best..semoga mendapat hasil yang diidam2kan..:)

~ As ~ said...

dah ada rumah besar...bila nak tambah ahli pl... ekekeke..

IntanSham said...

wahahhaaa...bestnya nyahhhh...x sabo aku nak tunggu kena jemput p umah baru nih...;p

~Umi.Sufira~ said...

Miz_eda--> Buleh..macam tembok besar China pun buleh:P

Doakan kami yek..:)

As--> Sblom aku tambah baik ko yang tambah dulu..aku dah ada dua:P

Intan--> Lama lagi kot nyah..aku dok slow slow nih...pemaju repair umah pon tak siap lg;P