TAG dari Lia~~

Saturday, December 6, 2008

Thanks to LIA, for tagging me.....Here goes my answers as per below:

1) Do you think you are HOT?
HOT=pedas? tak...panas?yer...seksi?sometimes..glemer?ntahler ahaks!

2) Upload a pic of u?


3) Why do you like this picture ?
Because this is the first photo that was taken by Syaura......


4) When was d last time you eat pizza?
Masa sambutan birthday Sufira malam 25th november 08


5) The last song u listen to?
Lagu Sampai syurga oleh Faizal Tahir..aku suka Faizal Tahir...suara sedap, nyanyi live sedap, lagu pon sedap2..kontroversi tolak tepi..aku suka Faizal Tahir...ihik


6) What are u doing right now besides doing this.
berfikir


7) What name u prefers besides yours?
Muhammad..nama Rasulullah...


8) People to tag?
~ CT (sudah di tagged juga oleh Lia)
~ CAPT (sudah jawab ini tag, tak perlu jawab lagi)
~ MS LOLA (juga sudah jawab ini tag, tak perlu jawab lagi)
~ MS FID (sudah di tagged juga oleh Ms. Lola)
~LIA (juga sudah jawab tag ini, tak perlu jawab lagi)

hahaha..nampak sangat aku play safe meletakkan nama2 orang yang sudah di tagged dengan tag yang sama ataupon orang yang telah menjawab tag ini..hihi...

9) Who is no. 1
One of my best blogger friends...sweet mummy with 2 lovely daughters Anisah and Humyraa...mudah tersentuh hatinya but at the same time very2 strong woman..kan CT kan..hihi..


10) No. 3?
namanya ada iras2 nama aku (mimi?!) hihi...very2 glemer blogger with interesting posts alwaizz...and n3 n3 nya sering mendapat sambutan hangat hehe...lovely mom with sweet daughter named Sofea..


11) Say something about no. 5
seorang BFing mom yang sangat tabah and kuat semangat walaupon menghadapi masalah dengan kuantiti susu...sweet mom as well....with comel baby boy name Amsyar... kerja QS iaitu kerja idaman aku yang tak kesampaian...tak dapat jadi QS dapat member kerja QS pon jadilah kan...


12) How about no. 4?
Ms Fid rupanya my sempai masa kat Nihon dulu...kawaii mom!!hihi..very2 good in Japanese and BFing mom yang tegar lagi kuat semangat dan suka membantu org yang nak BF their babies...dan heronya yang sangat comel lagi petah berkata2 bernama Acif yang suka ngan Ultraman.. imawatudungmektwainnihamachattarasiinee~hihi..


13) Who is no. 2?
Friend yang aku kenali dari dunia blogger ini juga...sweet person..senang sgt masuk la beb ngan ko!(Mungkin snagt serasi aka sekepala?!) Ada good baby boy called Pipiy (bila dapat jumpa Mr. pipiy ni yer)… pandai memasak dan menjahit and bekerja dikelilingi dengan artis2 yang hot..pheew~~hihi..

sekian jawapan tag ini dari aku... sila la jawab pada yang belum jawab..pada yang telah jawab abaikan saje sebab aku memang suka suki je letak nama yang dah jawab tag ini...peace:P

2 comments:

Unknown said...

pandai masak? pandai jahit? dah nk terkoyak kain aku nih.. idung taktau nk sorok mana dah.. takde maknenye aku pndai jahit+masak tuh cik mimi oiii.. saye budak baru blajar..

~Umi.Sufira~ said...

Kira OK lah tu...dari aku nih yang pandai jahit langsung..hihihi..