It's a success!!

Friday, December 12, 2008

Remember my post about being auditted to certify by external bodies for ISO 14001? It is successful...*yeay*...Aku memang happy sesangat sebab aku dah bertungkus lumus since May 2008 to get certified and all of my efforts berbayar dgn certificate itu with no Non-conformance at all....(walaupon ia hanya sehelai kertas)...and with very2 minimum support from management where it was very wrong in ISO concept aku berjaya walaupon aku the only female engineer in my section in my plant... Perempuan pon boleh taww!!hihi... and boss aku melafazkan ini ketika akhirnya closing meeting... " I know she can do it becoz she is strong"..at least some compliment la...memangla senang kan cakap gitu...campak kat aku, aku buat suma and then get the certificate..hehe..tapi takpelah at least some contribution to my company and my name was written there in the procedure among 1000++ employees..Syukur...terima kasih kepada semua yang mendoakan..Congrats to myself!! (hihi tak malu sungguh)...

12 comments:

Ealyie said...

Congrate Mimie!!!
I Know u can do it!!!
Syabass bete...ekekekeke..

Lama tak mengomen di sini...;)

~Umi.Sufira~ said...

Elyie-->Makacih..:P Itulah sudah tangkap rindu sama Ealyie dan komen2 nya..hihi..

sayangibu said...

congrate mimi...ada can naik pangkat nihhh...:)

~Umi.Sufira~ said...

Sayangibu--> Hihi..kalu ada rezki nak naik pangkat..takpon terus cabut je gi tempat lain..hihi..thnx ye..

Che Lin said...

yoku ganbatta ne, mi!
kaisya aku dulu dah certified time aku masuk tuh.
kena usaha menten je.
tak la se-taihen kome.
omedetou!

~Umi.Sufira~ said...

Che Nor--> Aku start dari 0 ko tau...sampaikan store nak simpan oil/ waste chemical kena renovate balik..hihi..pikir2 balik taihen memang...sian aku..hihihi.thnx yer..

salzahari said...

TAHNIAH! org dah kena audit dah lega, org yg nak mengaudit ni pulak suspen. silap2 audit, SIRIM tarik bilik sijil aku woo :p wuhohoo..dah le ssh2 exam.

~Umi.Sufira~ said...

Sal-->Makacih!By the way, jadi yang di auditor lagi syok dari jadi auditee tau...hihi...sijik dari SIRIM tuh yang mahal tuh..=D

Mama Liena said...

Yoku gambatte ne Mimi !!! ..
Tera hang no .....

~Umi.Sufira~ said...

Mamaliena--> Ouenshitekuretearigatou!!=D

mamaDhea said...

Congratulation dear... ;)

~Umi.Sufira~ said...

Sha--> Makacih dear!!hihi..