My new hair cut!

Thursday, December 11, 2008


'My' di atas merujuk kepada anak2 aku yer..hihi..bukan umminya...Pada hari raya haji yang lalu as aku hanya beraya di umah aku saje tidak pulang ke Sg. Besar aku telah mengambil sedikit masa untuk 'membedal' ataupun 'mencantas' ataupon perkataan yang lebih tepat lagi memotong rambut dua2 orang anak dara ku ittew..hihi...rimas tengokkan panjang tambah2 lagi kalau time berpeluh...lencun habis rambut tak kiralah si kakak atau si adik...



Aku memang tak pernah pon bawak anak2 ku ini ke salon sebab aku yang suka main hentam je nih suka potong sendiri rambut2 anak aku...Okie lihatlah hasilnya...taraaaa~!!


Rambut kakak kena potong depan dan blakang..rambut adik yang depan sahaja..rimas tengok panjang masuk mata.. hihi..

6 comments:

Mommy Harith Hannah said...

Rajinnya ummi...

Boring2 cuti xde keje, cari kerja (potong rambut) plak ekk... hehehe...

Tolong laa potongkan rambit Hakim tue... Payah betul nak potong rambut dia... Bergaduh, bersilat dlm bilik air tue...

p/s : anak2 aku pon xpernah di bawa ke salon, apatah lg ke kedai gunting rambut... :p

siti noriza saleh said...

mimi, rambut mia tak panjang2lah...still mcm tu je....dah setahun dah....takleh nak menayang pakai sepit comel2...kalau dah panjang, mmg siaplah kena "hias" kepala dia tu ngn mcm2 benda alah...he he he

sayangibu said...

bagusnya berjaya potong rambut sufira. kalau Aina nih,nak potong rambut depannya,kena tunggu dia tdo dulu. kalo x..br kuorkan gunting dia dah nangis2...huhuhuhu..

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> kihkih...hakim lari2 ke nak potong rambut? sama macam sufia lah..sebab dia pelik apa kebenda gunting atas kepala tuh..hihi..tapi takpe ada yang paling expert potong rambut kat umah ko tuh..hihi..eh boleh bukak bisnes gunting rambut tau aru..cousin aku kaya giler dah ada 3 cawangan kedai gunting rambut..

Siti--> Takpe2 nanti bila rambut mia dah panjang nanti siti kasik ikat hias cantik2 okie...sufia nya rambut lak lebat and cepat panjang sampai rambut depan tuh masuk mata..

Sayangibu--> Hihihi..kelakarnya aina takut gunting yer...takpe2 waktu tido pon takpe asalkan dapat potong rata..rambut Sufia tuh senget benget gak..dia gerak2..

salzahari said...

jeles...jeles...heheh...rambut anak kita masih mcm baby, halus2 n nipis.

~Umi.Sufira~ said...

Sal--> Usah jeles hihi..nanti dah panjang masuk mata tak terlayan..kekeke..