How's My New Skin?

Monday, December 29, 2008

Oleh kerana aku tersangat bosan sudah dengan skin lama pinkie aku nih aku telah mengambil inisiatif untuk tidur lambat sambil menukar new skin..OK tak skin baru nih? Aku telah memilih skin yang paling bright supaya my blog reader mudah membaca blog aku nih...ewah!

Aku telah tidur pukul 2 malam ini kerana buat kerja ini menukar skin blog aku ini. Tapi takpelah sebab aku tengah temporarily SAHM sekarang ini..esok boleh bangun lambat...hehehe...Oleh kerana mengambil iktibar dari pengalaman lepas yang mana aku kehilangan suma link2 di tepi blog aku nih ketika menukar skin, aku pon save lah suma code2 yang berkaitan kat notepad kan..tapi pakai skin yang ini senang pulak! tak hilang pon..hihi..cuma tukar ke minima setting utk blog template pastuh paste html skin mana yang aku nak tuh! Wah senang banget..Tulisan blog aku ni pon lebih mudah dibaca dari skin yang lepas...(aku rasalah...)hihi...

Buat my blog reader (walaupun tidaklah berapa ramai adanya), terima kasihla kerana selalu menjengah ke blog aku ni yer...I really appreciate it..kalu ada komen pasal new skin nih, silalah..kalu tak best leh aku try carik yang lagi best dari ini..hihi...owh mata sudah ngantuk..Sufia pon dah banyak kali terjaga..blog punya pasal aku layankan jugak sampai malam buta..Gudnite!

11 comments:

Norita Shaklee said...

cantik... simple but nice!

Mommy Harith Hannah said...

owh, aku pon suka format skin nie, simple & xbyk setting kan? Nnt nak re-apply balek laa... kuikui...

Btw, yep, simple but nice! ;)

sayangibu said...

cantik laaa mimi....terasa gatal tgn nk tuko blog gaks neh...huhuhuhuuu...:)

YANI said...

mimi, lawo..noce color. color ni la original kaler page saya dulu...tp, sbb mcm berat nak load..tu yg skrg warnaputih je...anyway, nice choice

~Umi.Sufira~ said...

All, eden sudah tukar lagi..tapi yang nih sudah finalize...hihi..OK tak? bolehla ni kan....

Aru--> Aah aru sgt simple, senang je..link suma pon tak hilang...cuma add gadget letak code html dia je..sonang!

Sayangibu--> Tukar2 jangan tak tukar..hihi..=D

Kak Yani--> Berat yek? Mmm...kena monitor gak nih..kalu berat sgt kena carik yg ringan sikit..thanx yer!

Che Lin said...

waaahhh... hima da ne, siap tukar cat umah lagi. cantek!

tokorode, dah gerak ke perlis ka?
aku kat kulai nih.
lepak bandar putra sampai 1hb.
ingat kalo free, leh jumpa minum2 teh secawan dua :D

~Umi.Sufira~ said...

Che Nor!!!!Aku kalu jadi pegi pon 1hb nanti...ko contact la aku...jom la jumpa...amboi dah dekat sgt dah Bandar Putra tuh ngan umah aku....5minit je...Camne nak kontek ko nih?ko hantar mel kat akula..nanti aku bagi no phone aku kat situ...rozamimi@yahoo.com

~Umi.Sufira~ said...

Che Nor, kontek aku nombornya; zero ichi ni roku yon go hachi ichi yon kyu...

Anonymous said...

huahau roza.. time baca entry ko tukar saiz font baru aku perasan saiz font ko dah besar.. sonang aku nak baca ....

mamaDhea said...

wahh.. sudah tukar kaa???!!

yep, simple but nice.. i likeeee!

aku pon cm dah boring je tgk skin blog aku yg hitam legam tuh.. hahaha.. tgk ler klu ade masa nak carik gak skin lain..

~Umi.Sufira~ said...

Wani--> Itulah salah satu sebab tukar skin..Nak tukar font bagi besar senang nak baca..hihi..

Sya--> Carik jangan tak carik...yang cantek2 okiee..=D