TAG By Sis Ealyie~

Tuesday, December 16, 2008


Setelah berpikir2 dan masa yang mengizinkan aku telah menyiapkan TAG special dari Sis Ealyie..hihi...so as tidak menggodeh correct data di rumah terdapat beberapa data yang tidak dimasukkan di sittew...

Sedikit penerangan, kedua2 anakanda ku ini aku lahirkan di hospital kerajaan sahaja and merasa di jahit hidup2 bagi kedua2 anak...sweet memory!!(ye ke?!) ahaks...Owh tidak lupa Syaura lahir pada 25 Nov while Sufia pada 26Nov...dan perbezaan bayaran bil RM2 itu kerana Syaura di induce manakala Sufia tidak di induce..

Dan memang hobi aku dari dulu sampai kini suka membedal rambut anak2 aku..aku sendiri telah mencukur hingga botak rambut kedua2 puteri aku ini ketika bayi..masa Sufia my hubby tolong skalilah...walaupon kepala mereka masih lembut tapi ntah camne aku begitu berani...=D

Hendak juga aku nyatakan di sini bahawa sungguh benar kata Sayangibu iaitu memang agak berpeluh2 menyiapkan itu table menggunakan paint yang mana alang2 aku dah guna paint aku nak lukis gak flower ngan burung tuh..(ada rupa ke?!) layan..ini TAG..

So aku nak dedicate ini TAG kepada, CT (szuraimah), Wani (Nurulhawani), Mamaliena

6 comments:

Anonymous said...

waaa.. roza.. berjaya juga ngko menyelongkar laporan/ tag baby masa ko bersalin ye.. aku tak bawak la pulak ke sini.. nampaknye aku hanya boleh menyelongkar memori aku aje...aktiviti best ni..hahauah

~Umi.Sufira~ said...

Wani--> Aku tidak meneylongkar apa2 pon sebab ini suma berdasarkan memori aku saje...OK looking forward nak tengok details Aisyah AND IMRAN..=D

Unknown said...

beb, anak sorg harus lah tak layak wat tag nih kan? hahahaha.. tak bergambar dan table2 gini aku rajin gak wat.. tag soklan2 aku malas.. lama gilaaa x jenguk blog ko.. aku monteng keje.. hahaha

~Umi.Sufira~ said...

Capt--> Bak kata Ealyie masih belum layak..tapi kalu ko nak wat gak boleh je..layaaann...ko ponteng kerja beb! patutlah senyap sunyi je..ahaks!

sW33tdARLiNG said...

gigih! hehehe

~Umi.Sufira~ said...

Afkar'z-->Gigih? Part apa yang gigih tu??=D