Pray For Me~~

Thursday, December 11, 2008

Hi all! harini dan esok aku akan sangat bz sebab aku akan di audit untuk certified for ISO 14001 and as I am the D-EMR for my Plant aku memang memegang tanggungjawab besar untuk memastikan company aku ini berjaya mendapat sijil itu...(setelah melabur beribu riban kan..)..Doakan aku berjaya menjawab sumanya dengan mudah kay...and then takdelah major findings yang menyebabkan FAIL..Amin...Pray for me OK! Thanks!

BTW, you all tau tak ISO 14001 and D-EMR (Deputy Environmental Management Representative tuh!?..hihi..

12 comments:

Mommy Harith Hannah said...

All the best mi!!!

cysev3n said...

all the best walaupun mak tak tau langsung apa ke bendanya tu.. heee..

Mama Liena said...

Gamabatte kudasai !!

sW33tdARLiNG said...

what ever it is, i'll pray for your gud luck...!

mamaDhea said...

all the best bebeh!!

aku pon tak paham sebenarnyer.. :D

Zuraimah Ismail said...

All d best dear....

Unknown said...

ISO ja aku tau.. MR MR tuh xtau
apa pun Gudluck..
sila jawab elok2 yekk

Shada said...

all the best...

sayangibu said...

mimi...good luck ye...x silap intan ISO 14000 tu utk procedure berkaitan environmental kan? dulu masa keje kilang,company tu tgh berura2 gak nak apply..naisb baik dpt KPLI,blah dulu..kalo x sure mak penat kena byk wat keje...hahhahaa

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Thanks!

Cik-Yan--> Takyah tau..hikhik..buat sakit kepala je..

Mamaliena--> Arigatoune!

Afkar'z--> Makacih!

Mamadhea--> Same goes to my reply to Cik-Yan..hihi

CT--> Thank you dear!

Capt--> Okie lah tu..astro ada ISO tak?

Shais--> Thanks yer!

Sayangibu--> Ya betul! terrorlah cikgu intan..ihik..memang byk kerja..nasib baik dapat KPLI kan..buat sakitkan otak, pening kepala and muntah2 aje layan bendalah ni..kihkih..BTW, thanks for the wish!

salzahari said...

hahaa..ISO. Sal dah pass exam jadi Lead Assessor tu! Soon, i'll audit my admin.and other agencies' admin.

hhee...akan bz le aku lps ni mcm Mimie.

~Umi.Sufira~ said...

Sal--> wow hebatnya! mintak2 dapat jadi lead assessor macam Sal!ihik...