Korang pernah tak....

Wednesday, July 8, 2009

...nak hantar sms berbaur kutukan kepada si A tentang si B tapi terhantar ke si B?
Aku pernah beb! Last week, kerja punya pasallah...dok geram ngan si B ni yang suka over expose kerja yang aku buat macam dia lebih tau adanya n tunjuk2 pada management, aiseh sekali dua buleh tahan lagi ni setiap kali pun macam itu...konon2 nak lepas geram pada si A..tengah dok sedap2 nak hantar tuh rupanya aku pi hantar ke si B....kahkahkah...sadis beb!Perang bakal meletus!! La ni ngan istri dia sekali dok hati berbuku ngan aku!!!(oh si B tu lelaki yer, dan si A tuh kawan perempuan aku..)

Moral Of the story..tak baik nak kutuk2 orang ikut sms...kalu tak puas hati jumpa depan2..(oh aku belum sampai ke tahap itu..) ataupun kalu nak kutuk juga.....sila pastikan nama si penerima sebelum betul2 menghantarkannya okeh....kehkehkeh...

26 comments:

mamaDhea said...

uih.. parah camtu nyah.. ekekeke.. :D

mamaDhea said...

eh, lupa nak jawab soalan ko..

aku tak pernah! :P

Mama Liena said...

Kantoi !! Akak stakat ni tak penah le laie ...kalau nak kutuk2 tuh berpuluh2 kali kakunin ..:0

Tak bestnye ..dah le bini orang tu kawan kite plak ..adeih ..payah betul ..

~Umi.Sufira~ said...

Nyah, memang parah! tapi aku tunggu2 jugak dia nak serang aku so aku buleh keluarkan hujah2 bernas aku...tapi takde pulak..kehkehkeh..sendiri mau ingatla..dah kurang dah dia kaco kerja aku nampak gayanya:P

~Umi.Sufira~ said...

Mamaliena, itulah dah geram sangat kak! sampai menggigil2 tangan nih masa hantar sms tuh..tak sempat dah nak kakunin...kepala dok pikir kat dia tup tup pi hantar kat dia laks..kekeke...

Hernee Nazir said...

uishh..bahaye tu..hehehe

~Umi.Sufira~ said...

Hernee, dalam bahaya tu rasa syukur juga..at least terluah isi hati mimi yang berbuku ni:P

faisyura said...

hahaah aku pernah beb! sakit ati ngn teamlead terus ngumpat kot ym.. tp kan.. hahah bagai nk runtuh jantung aku bile terclick name dia, dan laju sungguh tgn aku menaip umpatan2 haahaha... sib baik mase tu dia tade kt meja dia.. pantas aku pergi tutup blk window ym kt meja dia.. gile!!! hahaah.. tobat!!!

Nani~~{@ said...

kiranya, ada hikmah di sebalik kejadian :) (based on comments here)

msti time dok msg tu..Kak Mimi asyik fikir nama dia..n at last tersend kat si dia juga ^^ next time, careful k..very d dangerous!:P

~Umi.Sufira~ said...

Baid, ko OK lah lagi beb! sempat ko pegi delete kat meja dia..aku kat sms camen nak tarik balik beb! memang masa perasan dah terhantar tuh memang macam nak luruh jantung kan? tapi takpe jadikan pengajaran...:)

~Umi.Sufira~ said...

Nani--> kehkehkeh...my friend si A tuh siap cakap..takpe mi tu tuhan nak tunjuk.....biar si B sedar diri kehkehkeh...cuma tak best la hubungan dgn si B dah macam ais sekarang:P

Azure said...

huhu..mesti rasa darah naik ke muka

tp bagusnya, dia dah tau kan.

~Umi.Sufira~ said...

Azure--> Bukan darah naik kat muka je rasa nak keluar ikut telinga dah..kekeke..

Ealyie said...

Aku pernahhhhhhh!!!!!!
hahahahah... sangat keji hokeh ku rasa, tapi sbb org yg kami kutuk tu lagik keji, so kami together2 lahhhh menanggungnya bersama2..
Tak boleh hengat la beb, mmg keji..

IntanSham said...

kahkahkahhhh...aiyyoooo nyahhhh.. kalo aku gigil lorrrr... :P

Ina Hashim said...

fuhh...nitemare!!!!!!!!!!

Sue.Aleen said...

hahaha... mesti masa nak anto sms tu dok teringat kat B. tu sebab selamba je nak tekan nama B...

siti noriza saleh said...

tapi, ok juga mimi...skurang2nyer dia tau yg mimi tak suka ngn dia ( eh cara keje kan?)...kalau tak, dia mesti tak tau punyer...

Mommy Harith Hannah said...

Tak pernah.
Tapiii, aku pernah nak hantar SMS ke ajied, tapi terhantar kat org lain. Malu beb, ber-sayang-bayang bagai! Seb baik xde sensored or 18SX ker. Wakaka. :D

Nanak said...

i pernah juga silap hntr txt tapi tak berbaur kutukan..heheee

JaNnAh said...

mimi,
daku punya kes lg teruk!! nak ngumpat bos ngan member dlm email, tp mail tu terhantar ke bos!!! hua hua hua hua!!!

~Umi.Sufira~ said...

Ely--> Ok jugak together gether...haku ni sesorang okeh!;P

Intan--> Masa baru prasan tuh memang gigil..dah la kutuk gila siap kata benci...hadoi...

K.Ina--> Nitemare yang sudah jadi kenyataan;P

Sualeen--> Yer tepat sekali!:P

~Umi.Sufira~ said...

Siti--> Syukur juga dia tau...tapi hubungan telah menjadi sangat KETAT okeh..:P

Aru--> Owh kalau camtuh takler haru snagat...setakat malu je lah..tu pun org leh consider lg sebab hubby sendiri:P

Nanak--> Kalu gitu buleh dikira sebagai error ajela..no big deal!;P

Umi Nawfal--> ya ampun!!!kes ko nih sebijik macam kes aku..tapi aku rasa ko nya lebih parah!!!sebab melibatkan bos sendirik!~aiseh!

jima kawaii said...

aku mcm tau je sape yg dimaksudkan ni..huhu.. tp aku pn ade pngalaman.. dulu mse study, hangut gile kt rumet, da kutuk2..terrsend kt no die..nsib baik die ngh tido..trus aku capai hp n delete.. selamat...

~Umi.Sufira~ said...

Ala ngah...H*** bukan nama sebenar tu;P

JaNnAh said...

tu ler pasal.. seb baik bos aku x paham bahasa melayu!!! fuhh!! kira selamat la..