Tayang Hadiah Part 4

Monday, June 22, 2009

Buat Kali keempat, aku ingin menayangkan hadiah yang telah dimenangi dari kuiz di Blog Lubnazarol....ngeh ngeh ngeh...hadiah telah diterima pada hari Sabtu lepas tapi baru harini berkesempatan untuk tayang itu hadiah....

Ketika bersemangat waja nak ambil gambar hadiah tengok2 hadiah tu hilang...tup tup hubby cakap dia dah bawak pi rumah baru...aiseh! Nanti bebila aku tangkap gambar aku tayangla....tapi hadiahnya ialah LOVE SHAPE GLASS SOUVINER...ala2 macam gambar bawah ni tapi corak2 dia lain sikit...(gigih mak men'google' tau nak cari gambar yang seiras!)..yang Lub bagi tuh corak dia lagi comel...

Yang buat terkejut tuh, bila dapat bungkusan dari 'badan' yang bagi aku biasiswa masa gi Japan dulu...terkojut eden sekejap!Ingatkan dia mintak aku bayar balik biasiswa ke hape....rupanya Lub kerja situ eh....ofis Lub tuh aku pernah terjah OK few years back!hihi...

Aku kalau nak join kuiz bulehla...tapi kalau nak join contest, huhu sungguh aku mak tak confident!kekeke...sape2 lagi nak buat kuiz..jangan lupa war2kan kat aku OK!;)

BTW, ada sape2 nak try soklan kuiz di blog Lub...tapi takde hadiah da...ngee..

YANG KUREK ITU KENDI,
____________________
YANG CANTIK ITU BUDI,
____________________

9 comments:

IntanSham said...

ko buat laa kuiz dan kasik aku menang lagik...kahkahkahhhh

~Umi.Sufira~ said...

Intan--> kehkehkeh..aku tunggu ko lak buat kuiz..buleh?

lia said...

tabik toing2 la dgn mimi ni.... slalu sungguh dapat adiah kuiz...

~Umi.Sufira~ said...

Lia--> cepat buat kuiz pulak!nak join ni:)

Ana said...

perghhh..rajin betul mimi join kuiz ekk..nk masuk malas tp nk hadiah lehhh x..hehehe

Nanak said...

walalei..beshnya..

~Umi.Sufira~ said...

Ana--> coincidencely tiba2 termenang...buleh?hihi...:P

Nanak--> Memang best weih..balik kerja tgk ada hadiah!:)

Mrs Azarol said...

ohhh lub pun dah agak2 mimi ni student dppt YPM :)

~Umi.Sufira~ said...

Lub--> Torkojut eden!!kot kot YPM nak mintak balik bayar scholar ke hape...BTW, thanks for the gifts!:)