Jangan Gelakkan Kami!

Wednesday, June 10, 2009

Wahai orang Shah Alam dan yang sekawasan dengannya...sila JANGAN gelakkan kami dengan kej*kunan ini...hehehe..inilah kali kedua aku sampai ke masjid ini wokeh...kali pertama dulu masa lawatan sekolah rendah ke Kuala Lumpur...Jadinya adalah agak berpatutan juga kalau kami sibuk di kepanasan hari dan matahari yang panas dok gedik tangkap gambar kat situ...








P/S: Eleh, silap2 orang Shah Alam sendiri pon takde amik gambar ngan Masjid ni tau!;P

21 comments:

Zety Zin said...

haah. takde pon amik gambar kat masjid ni. eh, aku org shah alam ke? pahsan!

Mama Adib said...

alaa beb, itu standard laaa. keh keh

aku dulu2 nyesal tak amik gambo kat depan dataran merdeka, lawa apa.. nak amik sekarang cam segan la pulok muah muah muah

Nieza Ishak said...

heheheh,
tue bukti sampai sana ...

masjid s.alam ni punya la besar kan.

♥Hernee Nazir♥ said...

pduli kn je..utk knangan sndiri..hehehe

Siti @ nurie said...

betullah mimi...mcm kita gak..ada ke kita nak amik gmbr masjid abu bakar tu kalau kita gi sana..silap2, zoo johor pun tak pernha jejak....

CT said...

ct pun xde gambar kat mesjid shah alam ni...hehehe

ala biasa la bila pergi melawat ni kan..pada yg duk area situ mmg xmo amik gamba...yg sesekali dtg je nak amik gamba..tambah2 kalo dtg dari jauh...:)

eniway...baju mimi macam nak pegi nikah je...?? hehehe ke mata ct yg kelabu

lia said...

errr mmg xpnh amik gmbr kat c2 he3..
kna amik ni lps ni ha3..

~ As ~ said...

ohhh mimi...kenapa kah kau kelihatan seperti anak dara?? apa tips??

::Umi Sufira:: said...

Zety--> Dah dok kat Shah Alam tu kira org Shah alam la!:)

MA--> Owh dataran merdeka itu aku belum amek gambar lagi:P

Nieza--> memang besar and kubahnya sgt tinggi:)

Hernee--> kekeke..itulah ntah bila sampai sana lagi:P

::Umi Sufira:: said...

Siti--> Zoo Johor mimi pernah jejak eh!:)

CT--> Hihi kalu dok dekat2 dah tak heran kan..BTW, itulah baju mimi pakai masa khatam majlis mimi kawin dulu..kekeke..nak match kan ngan tema baju pengantin punya pasal..kahkahkah...

Lia--> Amik jgn tak amik..terkenal tu masjid tuh!:)

As--> Ko nih aku crita pasal masjid ko sibuk tanya tips lak ek!grr...;P

PadNani~~{@ said...

x j*kun la kak..at least, akak ada jgk brgambar kenangan kan.. Masjid Shah Alam yg sgt popular *_*


P/S: Mama nani ada gak tangkap kt masjid nih..masa nani baya2 Syaura n adik nani baya Sufia. Mama pun masa tu slim mcm akak ^^

Nanak said...

tak apalah..i sendiri pun mcm tu kekedang..haaa

kaklong nuzula said...

kaklong penah sekali jer gi masjid tu. masa tu sekolah rendah kot. nak amik wudhuk punya la cari macamana nak bukak paip... rupanya dia ada sensor, letak tangan jer keluar air. hahaha. taktau la skg camana...

P/S: cantik la gambar yg 1st tu. ingatkan gambar amik dlm internet.. hehe.

Zuhaini said...

saya pernah sampai sini time kecik2 dulu.. :)

Sayang.Ibu said...

masa duk s.a dulu pon aku x terpikir nak amik gambo kt cni nyahhh. Masa tu enpon xde kamera, kamera digital pon xde.. hehehee
BTW..mak tag ko nyahhh

MN said...

sbb dekat la org tak amik gambar kot...
*wink*

faisyura said...

sib baik aku org kl bukan shah alam... taper la kan tade gmbr ngn mesjid ni pon kan... hhahah kalo ko nk tau roza, aku lg tak penah jejak masjid sini... lagi kesian kan.. ;P

::Umi Sufira:: said...

Nani--> hihi itulah rugi takde gambar kenangan ngan masjid Shah Alam yang sungguh popular nih!:P

Nanak--> kekeke..owh samalah kita eh!;)

KakLong--> Mimi takgi amik wudhu' pon so maybe still pakai sensor lagi kot macam masa mimi darjah 6 dulu...

Gambar masjid tuh, credit to my hubby la..dia yang amik gambar..lawa ek?:P

Zuhaini--> Owh lamanya awak dah takgi masjid tu eh?

::Umi Sufira:: said...

Intan--> Bila dekat tak hairan, bila dah jauh macam ni sibuk nak amik gambar..mak da prasan TAG ko nyah!thanks eh;)

MN--> Betullah tu..bila jauh baru sibuk!;P

Baid--> Kekeke...ko yang dekat pon tak pernah jejak eh...kira aku terror ah dah jejak 2kali..kekeke..:P

miezrina said...

wahahahhaha.... x per x per... ramai org buat... amik2 gambar mesjid ni... siap tenggek tonggeng kat divider jalan pun ada... x pelik dah

tp mmg lah... mesjid duk sbelah umah je... daku x pnah amik gmbr lg.. heheheh

salam singgah... salam kenal

::Umi Sufira:: said...

miezriena--> Owh orang Shah Alam yer? ooo dok gelakkan kita lah ni..hinss hinss..;P

BTW, salam perkenalan:)