Tayang hadiah Part 3

Thursday, June 4, 2009

Setelah menang kuiz di blog Cik Yan dan Blog Cik Ar.nie, aku telah menang satu lagi contest di blog Cik Hernee...Ya ampun! mak main ngelat hokeh semata2 nak memang punya pasal....Buleh kan berlumba2 sakan ngan Umi Nawfal..kahkahkah....tapi takpelah akhirnya membuahkan hasil walaupon main ngelat..yang penting Cik Hernee tak kesah kan..hihi..

Hadiahnya mak memang sukak amat!! Tudung Syria okeh beserta satu clip untuk slot card...Hernee, THANKS A LOT MY DEAR! Siap ada nota 'persahabatan' lagi....Bungkusan sampai semalam...aku excited banget sampai tak teringat nak snap gambar bungkusan..

BTW, all inilah my very2 first time pakai tudung Syria...tak reti jugaklah camne nak menggayakannya....err tapi Hernee punya pasal tempek jugakla gambar kat sini...sila jangan geli ketiak tengok gambar aku ni weih..sebab takde orang nak amikkan aku amik sendiri...kelam kabut nak gi kerja tuh...

J8kun sanagt tak? tak kot..belum pape dah pakai bawak gi kerja..belum basuh lagi tu weih?kekeke

P/S: As, muka aku sesuai ke pakai tudung gini? aku tanya ko sebab ko selalu pakai shawl yang rupa2 macam ni kan...

26 comments:

Diver Mom said...

cantik la! :)

*cik mimi... saya kerap datang, tapi iklan x pernah nak muncul.. bole tak tambah lagi 2 spot iklan..? di bawah entry dan di atas header..? :) tq... :)

IntanSham said...

ahahhaaa...cantik dahh nyahhhh.. ko kan dah mmg sweetttt..pakai apa pun cun je...:) ikhlas nih...

MN said...

tegnok org pakai cantik ajer...

JaNnAh said...

huwaaahhhh... dah siap menggayakan ke tempat kerja... elok jek ko pakai mimi....!! keh keh keh... ni yg x sabo nak cuba nih..

Hernee Nazir said...

Mimi cun2..nti Mimi tetas sikit hujung ank tudung tu..klau nk nmpk muncung n x melekat kt muke..Muka Mimi bujur sirh sesuai pakai..hernee ari tu pn x bsauh trus pkai gi keje..alamak kn dh kantoi..hehehe

Umi nawfal>>sabo2..hehehe

hajarus said...

k.mimi... cantik laaa... sesuai ngan bentuk muker akak.....

Crazee Choc's said...

huihh.. amatlah cantik orangnya.... ditambah pula dengan tudung bergaya begitu....

Nieza Ishak said...

comeiii jerk mimi

nieza pun baru ada selai, rasa bulat jerk dahi tue heheheh.

mamaDhea said...

cantek cantek cantek.. ;)

Ana said...

cun laaa..berseri muka sebab tudung tue colorfull kann..ana pun jarang pakai tudung corak2 nie..asik pakai tudung plain jek..skali skala pakai cun jugak..(perasan sndr)..hehehe..

~ As ~ said...

seperti kata Intan..kau dah mmg cantik..pakai apa pun cantik.. klau aku lmbat gi keja, tudung syria la jadi mangsa...tak yah gosok..

Zuraimah Ismail said...

wahhhhh awek mana ni? ngorat bley? ehehehehe
cun mimi...cun sangat.......

Mommy Harith Hannah said...

Tak lena tido yot pasnih (sbb ramai yg terpikat tgk gambar nie)... ekeke...

~Umi.Sufira~ said...

Zuhaini--> InsyaAllah ada masa saya tambah;)thanks di atas kekerapan kunjungan itu yer:)

Intan--> Sungguh kah?kekeke..kalu gitu leh la tambah koleksi nih!;)

MN--> Apalagi sambarlah selai dua:)

Umi Nawfal--> Nasib baik menang tau harituh..kalu tak tak dapat tudung free;P

Hernee--> Thanks a lot for the gift eh!owh ada tips lagi..trima kasih daun keladi, nanti2 buat la contest lagi:)

~Umi.Sufira~ said...

Hajar--> Bulehla akak tambah koleksi nih!:)

Marisa--> Ya ampun..ini hanyalah camera trick..kalu dah jumpa saya depan mata baru buleh caya okeh..kekeke..

Nieza--> Itulah..saya lak rasa bulat je dahi dan pipi..kekeke..

Sha--> betul ke ni beb?! ntah2 pipi xtra tersembul ni weih..kekeke..

Ana--> Samalah..koleksi tudung warna warni amatlah terhad..tudung syria ni lagilah..first time!

~Umi.Sufira~ said...

As--> Kahkahkah..kalini ko tak jeleskah aku dapat hadiah lagi?kekeke..

CT--> Hadoii...malu I!*blush*..kekeke..:P

aru--> Kahkahkah..mereka semua telah tertipu ngan camera trick ini..;P jumpa in real life baru betul!kekeke...

izzahazfar said...

kak...klu dah comel tu comel jugak..!

~Umi.Sufira~ said...

Izzah--> ;P

siti noriza saleh said...

ku jeles...hu hu hu hu

~Umi.Sufira~ said...

Siti--> Jeles tang mana? tang tak menang kuiz ke?kekeke..

yOrTs said...

malam ni aku tido kat bawah katil jela. dah kembang b*nt*t makcik tu korng puji melampau sampai dah ak muat katil aku!

~Umi.Sufira~ said...

Mr. Yot--> Kembang bont.ot takpe...jangan kembang semangkuk..:P

Unknown said...

cun beb ko pakai. aku ada la beli satu tapi bolat la pulak muka aku bila pakai. terus buat pekasam je (dan mungkin akan dijadikan hadiah jugak kot? who knows? :P)

Nani~~{@ said...

wah..terrornya akak..menang quiz selalu=)

betul2..akak mmg cun..pakai ape pun..confirm cun =)serius!

~Umi.Sufira~ said...

Zety-->cepat2 buat kuiz...aku nk join nih!ada can dpt sehelai lg;P

~Umi.Sufira~ said...

Nani-->rezeki tak terduga Nani..nih ada menang lagi satu kuiz ni..hihihi..adoi.thanks eh!:)