I feel nervous

Monday, June 15, 2009

This is scheduled post. I'll be very busy for these 2 days started from today due to ISO 14001 audit and I need to be fully attended as I'm the D-EMR for my plant. Tak faham D-EMR apa? Never mind! I'll be one of the most pening kepala person as main auditee ngee...

Wish me luck!:)Jumpa lagi after this audit. Hopefully it's a success again:) Hargailah Alam Sekitar anda and protect the green...

P/S: Mural di dinding baru 50% siap. As,ko jangan cakap aku propa aje okeh! Nantilah dah siap sepenuhnya aku tempek sini kalau tukang lukis bagi green light:)

5 comments:

IntanSham said...

good luck beb... mesti ko dah prepared everything kan.. jawabbb jek auditors tu

Mommy Harith Hannah said...

Good luck! :)

p/s : Jgn lupa simpan pam kat tpt sepatutnya. Ekeke.

siti noriza saleh said...

good luck juga

Nani~~{@ said...

All d best kak Mimi:)

~Umi.Sufira~ said...

Intan--> Huh..dah prepare pon nerbesss...kekeke;P

Aru--> Pam dah simpan baik punya!;P Thanks Aru!

Siti--> Thanks siti;)

Nani--> Thanks Nani!:)