Taklah Lambat Sangat.....

Friday, October 9, 2009

Rasanya orang lain dah berkurun2 dapat dah sampai aku pun dah naik lupa tentang kewujudan 'bonus' istimewa nih....tunggu punya tunggu sampai dah hilang excited nak dapat duit...Tak lah lambat mana kan wahai pihak LH.DN???!! Nampak sangat janji2 palsu dalam masa sebulan??2bulan??kononnya....

Papepun Alhamdulillah..biar lambat dari takde ye tak?Anggap ajelah rezeki 'open house' harituh...Syukur..kan ke setiap orang yang datang membawa rezeki:)

BTW, ada sesape lagi yang belum/ lewat dapat macam aku ni?;P

P/S: Aru, soklan aku kepada kau beberapa bulan yang lalu baru semalam terjawab ko..tupun cek nya belum sampai pun lagi..baru notification ajer...

10 comments:

Anonymous said...

I pun kelmarin dpt tax return $100++ dr gomen australia..tp kan..i tak kerja pun, so mmg tak byr tax..tu pelik napa dia bg tax return..agaknye mmg dia nak bg duit raya tu la kan?

rezeki..kikikiki..

Diver Mom said...

wah... baguihnya.. :)

Mama Liena said...

mak aaii lambatnye ...dah bape bulan dah ni ...dah nak setengah tahun ..apepe pun alhamdulillah

IntanSham said...

wahhhh...murah rejeki ko nyahhh...berkat menjamu org makan tuuuu...:)

aku lom bayo incometax lagik... baru bukak fail...;p

Ana said...

dapat pulang balik ke yg terlebih byr..harus bgtau hubby nie..duit duit..sapa yg xnk kann..hehehe

Mrs Azarol said...

haih..nasib baik lambat drpd depa lupa langsung..

faisyura said...

;( aku kategori lain... aku yg kene byr depa...

~Umi.Sufira~ said...

Mama Miya--> wah macam durian runtuh tuh...dah rezeki...syukurkan:)

Zuhaini--> Dah berzaman baru dapat nih...

Kak Liena--> Bukan dah nak setengah tahun...memang dah setengah tahun..kekeke...

Intan--> Aku telah dipotong paksa rela dari gaji setiap bulan..nak taknak kenalah declare kalau tak leburlah duit aku macam tuh ajer..:P

Ana--> Dapat pulang balik kalau isi Borang Be dengan betul..:)

Mrs. Azarol--> Perghh kalau depa lupa gigit jari lah gue!;P

Baid--> Besar gaji ko beb!ekeke....:)

Mommy Harith Hannah said...

Perghhh, aku dah selamat guna lama dah, ko baru dapat mi? Adoii laa...

Oklah, dari tak dapat langsung, kan?

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Tulah pasal..sampai aku dah naik lupa dah pasal duit ni..ekekeke..tapi orait jugakla dari tak dapat langsung kan...;P