Selamat Hari Raya dari Umi Sufira Sekeluarga:)

Friday, September 18, 2009

Yu.Es aka U.S. aka Umi Sufira sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua rakan2 alam maya mahupun alam nyata...sekiranya ada terkasar bahasa, terumpat terkata yang zahir ataupun tidak....ampun maaf dipinta....Halalkan makan dan minum juga sekiranya ada yer...

Salam Lebaran buat semua...Maaf Zahir dan Batin:)semoga Lebaran Tahun ini lebih bermakna buat kita semua...

Fakta 1: Kami akan pulang ke kampung yang letaknya 20minit dari rumah kami..harap2 tak jammed la hendaknya:P
Fakta 2: Kami akan pulang ke Sg. Besar pada hari raya kedua..InsyaAllah...
Fakta 3: Kami akan kembali ke Johor pada hari Khamis sebab hari Jumaat dah kerja...
Fakta 4: Kami dah tak sabar2 nak raya walaupon hari ini aku masih bekerja...:P

7 comments:

CT said...

Selamat hari Raya buat mimi sekeluarga. elok2 dalam perjalanan beraya...

sama la...ct pun keje lagi ni ha....

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful a.k.a Proud Zakiah Khairani said...

selamat hari raya!!

♥Hernee Nazir♥ said...

slmt hari raya mimi..jmput dtg umah.. same la kte msh keje tp ati kt umah..

izzahazfar said...

"SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI"

MAAF ZAHIR DAN BATIN



Salam Tulus Ikhlas dari kami



Mohd Zaidi Bin Yaakop

Noorharizah Azfar Binti Ali Bahrun

Muhammad Raziq Akmal Bin Mohd Zaidi

PadNani~~{@ said...

Salam sesuci lebaran..penuh kemaafan dari nani sekeluarga..
Makan ketupat rendang ingat2lah kami kat sini ye..

Sudila ambik kad raya nani ye:)

Ana said...

Selamat Hari Raya mimi..ana dah selamat smpai kt umah mak kt kluang..jem teruk gak kt nilai tadi..dgn ujan sepjg jalan..tp alhamdulillah sampai jugak kami..

~Yu.Es~ said...

Salam Semua--> Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Dan Batin:)