Private blog n Invited Readers Only

Thursday, February 19, 2009

Sblom meneruskan entry hari ini, aku ingin mengucapkan Selamat Harijadi yang ke 51 buat mak aku yang amat2 dikasihi...Semuga mak panjang umur, murah rejeki dan mencapai apa yang dihajati...walaupon mak tak baca blogku ini, letak jelah kat sini sebagai tanda ingatan anak nya yang rawkkss ini..ngee..



OK, aku akan private kan blog ini untuk menyambungkan satu entry...rasa2nya anda buleh agak kot entry mana yang ada sambungan....reason? akan aku publishkan pada entry yang diprivatekan itu...so aku akan privatekan blog ini selama 1 hari pada hari entry itu dipublishkan, dan selepas itu aku akan remove certain portion or maybe the whole entry itu dari blog ini...

Kepada siapa yang sudi nak membacanya, sila tinggalkan email anda di ruangan komentar yer:)




Dapat bunga dari Siti@Nurie... Thanks a lot dear! So aku nak bagi pada sesiapa yang meninggalkan email add di ruangan komentar entry ini...Nak tempek buleh takmo tempek kat blog pon takpe~

Ikhlas dari,

Umi Sufira (ngeee :P)

39 comments:

Fara said...

Nak nak nak baca...hehehe sibuk je kan?
Almaklum teruja nih :)
faraxy@yahoo.com

sayangibu said...

haruslah ku gediks nak baca..mimi..ku kan pengikut setia blogmu...
imsintan@streamyx.com

Emma said...

nie samada sambungan dr blog fid atau mrs noba nie...

emmano@hotmail.com

-mama emma-

Ms Lola said...

eh, dah dpt email mak ke belum, ni?
mimielola[at]gmail.com

lia said...

marlia171@gmail.com

suka sungguh nyibuks... ngeee

Zuraimah Ismail said...

waaaaaa siap nak wat private..ni entry ape ni? nak sibuk baca gak..

zuraimah.i@gmail.com

mamaDhea said...

jgn lupakan aku ;P

isha2710[at]yahoo[dot]com

faisyura said...

im in! im in! ;P sebuk gilee..
baidzurah@gmail.com

Unknown said...

mamalin nak gak....

dindaa81@gmail.com

Mommy Harith Hannah said...

mimi, kalu ko tak masukkan aku, mmg aku majuk aaa... kah kah kah...

guna gmail ekk...
hayatiarni[at]gmail.com

arigato!

Ealyie said...

beb,
aku jgn dilupakkkkk
ealyie_14@yahoo.com

Nur said...

nak gak!nak gak!

eppygal AT gmail DOT com..

timasey!!

Unknown said...

uiks...apa yg secretnyer ni...?musykil nyer......tak kasi baca nnt akak majuk aaa :p

ajaharis@gmail yek... :p

Mummy Dasy said...

Nak gak ah ngapoh tul :-)

Mummy Dasy said...

opppsss luper lak emailnye suryati_zainal@hotmail.com

MS said...

daku daku

annajuhana@gmail.com

Unknown said...

daku juga...

adiety1907 at yahoo dot com

YANI said...

Mimi,apa nak private ni? ni yg best ni...hehe...nak gak. nuraziani@yahoo.com

~ As ~ said...

huishh sib baik As cepat buka blog, klau tak mesti tercicir nama ni..
asmara_hati04@yahoo.com

As & Azam kan pengikut tegar blog mu..

cysev3n said...

gue! gue!

dalam sibuk tu,nak menyibuk jugak nii..

azelina AT gmail DOT com

m-i-o said...

jgn tinggal daku:)

my.internal.outlet at gmail dot com

MS said...

nak jugak!!!

azarinaazman@yahoo.com

salzahari said...

nak tahu jugak...........apa dia??
--> eyna78@yahoo.com

Unknown said...

eh roza... bangun2 tido aku terpk utk meng'private'kan blog aku... mcm mane nak buat.. ajar sikit.. sbb aku tak suke orang-orang kat sini 'jahat mulut' after baca blog aku...

eh, aku nak intai jugak ape bendenye yang ko tulis tuh

shady_elle@yahoo.co.uk

i.s.z.a.n said...

noriszan17@yahoo.com

Nani~~{@ said...

boleke saya baca kak mimi?

kalau boleh..ni emel nani ye
zaqyna_nani@yahoo.com

thanx for d roses=)

Ms Lola said...

eh, belum ada entry "panas" sudah tutup pintu?

~Umi.Sufira~ said...

Fara--> Tak sebuk ah!memang nak sharing the maring=D

Sayangibu--> dakupon pengikut setia blog mu=D

Mama Emma--> Ini adalah sambungan entry saya sendiri:P

Ms Lola--> Baru mak dpt nih!

~Umi.Sufira~ said...

Lia--> Tak sebuk pon...

CT--> Kah kah kah..saje je wat suspen

Sha--> Tidak kulupakan dirimu~

Baid--> Sure you're in!

Adwindaa--> Okeh bebeh!

~Umi.Sufira~ said...

Aru--> Logiklah kalu ko nak merajuk pon..ngehngehngeh..

Ely--> Tidak kulupa!

Nur--> Sama kasey!

K.Aja--> hahahaa..dah dua orang nak majuk nih!

Mummy Dasy--> Idak ngapoh pon!

~Umi.Sufira~ said...

Mama Adib--> Okeh!

Zety--> Okeh jugak!

K. Yani--> Ryoukai!

As--> Tercicir...tidak kan kucicirkan namamu..

cik Yan--> Idaklah menyibuk pon..ngee...

~Umi.Sufira~ said...

Zufa--> tidak kutinggal!

Mommysarah--> okeh!

Sal--> orait bebeh!

Wani--> aku da reply soklan ko kt email

cik iszan-->thanks

Nani-->okeh!

~Umi.Sufira~ said...

Ms lola--> mak kayu sikit tang IT nih..baru la ni nk blaja private kn blog..segala kesulitan amat dikesali...kekeke..:P

BTW, trima kasih suma yg meninggalkn email add=D

Rizza said...

loo tertinggal train laaaa

~Umi.Sufira~ said...

Rizza--> Sis, minggu depan nak open lagi skali..buleh je kalu mahu sila tinggalkn email add..=D

Hernee Nazir said...

nak bace gak bleh ke? ke dah ketinggalan zaman ek?

my email
herneesamshudin@yahoo.com

~Umi.Sufira~ said...

Hernee--> Idaklah..OK nanti open balik invite hernee OK!:)

Ina Hashim said...

nak nyibuk gak bulehhh???
hezlinahashim@yahoo.com

~Umi.Sufira~ said...

Kak Ina--> Noted! nanti mimi umumkan bila nak private okeh!=D