Hutang TAG 6th photo

Friday, February 27, 2009

Dikasihi oleh K.Aja. Alligator! Opss..arigatou!:)

The challenge is :

- GO to your photos folder in your computer

-GO to the 6th Folder of your photos

-GO to the 6th photos in that folder

-Put the picture on your blog & description of it.

-Invite 6 friends to join the challenge

-Link them in your blog & let them know they have been challenged.

*Here goes...


Owh gambar ini memori indah menghantar adik aku yang kedua angah ke Hari Graduasinya. Masa nih abah aku mengalami kecederaan kat tangan dan di jahit dengan beberapa jahitan membuatkannya tak buleh drive, and my hubby outstation ke China...so aku sebagai kakak yang bertanggungjawab (kununnya) yang sedang pregnant 6 bulan ketika itu, menyengalkan pinggang untuk memandu all the way long from JB to Bangi back to JB pada hari yang sama(abah ada drive sekejapla ganti aku yang kepenatan)..kekeke...Bunga itu aku belikan khas untuk adik aku yang harganya RM60 (mahal betul!) yang aku merasakan penjual2 bunga di hari graduasi mengambil kesempatan sebenarnya di atas harga bunga itu (kat luar murah sikit kot!). Tak lupa muka Syaura yang muncung akibat kepenatan baru sampai dari Johor.

Aku nak TAG

1) Sayangibu

2) Zety zin

3) Mamadhea

4) Ummilna aka Kak Ina

5) Hernee

6) Mummy Dasy

Okeh!cukuplah tu..:)



8 comments:

Hernee Nazir said...

alamak..hutang lame tak bayar lg..hehehe..this week settle..thanks mimi rajin mngetag hernee..

~Umi.Sufira~ said...

Hernee--> Kalu rasa tak larat buat skip pon takpe..kekeke..:)

Unknown said...

erai!!! drive sampai Kl masa ngandung..heheheheh....

~Umi.Sufira~ said...

K.Aja, bukan erai tu namanya syouganai!:P

mamaDhea said...

alamak, 6th folder? ada ker ek? akunye photo folder bagi 2 jek, Dhea & Hadif.. ekekeke

~Umi.Sufira~ said...

Sha--> Kalu gitu, pandai2 kolah sha..kekeke...

~ As ~ said...

lucu aku tgk syaura tu..mcm paksa rela jer nak amik gmbar..

~Umi.Sufira~ said...

As, Iyerlah tu..paksa rela!kakakaka..