Entry Private Sampingan~

Wednesday, February 25, 2009

Alang2 dah buat entry private nih, saje je sebuk nak tempel entry private bergambar sampingan..buat hilang boring sesape yang dah pernah jengah entry private sblom ini...Gambar2 ini tidak akan di tayangkan lagi buat kesekian kalinya a.k.a tidak ditayangkan di public..hehehe....Sila jamu mata gambar kawin aku 6thn lepas...aah dah lapuk!I know..takpelah amik mood dah dekat nak anniversary nih:)



~PIC REMOVE~
~PIC REMOVE~
~PIC REMOVE~
~PIC REMOVE~
~PIC REMOVE~
~PIC REMOVE~

P/S: Zaman 6thn lepas kawin jek yang ada tukar baju macam aku nih kot...la ni orang dah tak tukar2 baju sakan macam aku..10 pasang tukar perghh berchenta..banyak lagi nih..ada baju arab, jepun, berinai lagik...sampai tanya mak andam bila nak habis tukar nih..mak dah lotih!kekeke...

P/S/S: Sila abaikan muka hubby aku yang nampak macam budak baru habis sekolah and muka aku yang nampak jauh lebig tua..ngee....OK sekian..harap tidak bosan ngan entry private sampingan ni ek...
Note: Semua yang meninggalkan email add dah baca itu private entry. Makasih semua!Kalu ada jugak yang tertinggal lg sila inform n I will send by email..peace:)

22 comments:

siti noriza saleh said...

mimi...siti teringin masa kahwin nak tkr2 baju...tapi, si husbnd malas nak layan..dia kata kalau bolh tak nak amik gmbr langsung...boring je...galat betul...dahlah seumur idup skali..hu hu huh

Mummy Dasy said...

ni nak amik feel tuk anniversary ke.... mmg tul siti sekali seumur hidup... tukar2 baju tu lenguh smpi tgh mlm baru siap...

cysev3n said...

aku pun takde tukar2 baju nyahh.. sama la macam cik siti @ nurie tu kaedahnya.. ha ha ha..

Hernee Nazir said...

saya pun xde tukar2 baju..muke mimi seiras la..(pd mata hernee la)

my said...

perghhh...pkai bollywood tu yg paling tak tahan sekali...kekeke

yg combination color kt pelamin plus baju sekali tu sy paling berkenan! simple je but very nice:)

~Umi.Sufira~ said...

Siti--> Tukar2 baju nih zaman 6 tahun terdahulu je....zaman2 sekarang nih orang dah tak tukar2 banyak2 dah..adikku itu pon nanti 2 pasang je..adoiila penat tak hengat..sampai pukul 1mlm..menyesal pon ada gak amik pakej tuh..kekeke..

Mummy Dasy--> Betul3x!kekeke

~Umi.Sufira~ said...

Hernee--> Seiras?!kekeke..bijik mata je dah lain..mata dia sepet mata mimi nih melolor..:P

My--> vavava..letih nak layan baju2 mak andam tuh! tapi baju sanding pon mimi agak puas hati...berkenan mak!=D

~Umi.Sufira~ said...

cik Yan--> Takyah tukar2 pon takpe..tak penat badan..asalkan selamat..;)

Unknown said...

heheheh...teringat masa first time mimi tunjuk gambar ni kat kiotrg...hehhehehkat umah akak ke nazirah...tak sure...:p akak ngan hubby punya gambar pun,cameraman punyer bini kata muka cam budak2...hahahaha

~Umi.Sufira~ said...

K.Aja--> iyerlah tuh, umah nazirah rasanya..itu fresh baru cuci tuh..kekeke...camne nak buat k.aja..kawin muda belia..trimalah hakikat org ckp mcm budak baru habis sekolah..kekeke..

MS said...

mak aih sakan

keh keh pun pun semangat bab amik gambo kawin ni tapi g amik kat studio ler ahak

ku paling suka gambo 1st ayu je hang

~Umi.Sufira~ said...

Thank you mamaadib...:)

miz_eda said...

zaman saya kawin 4 tahun lepas cuma 3 kali tukar baju..mmg spesies tak suka nak tukar banyak2 baju nih..rimas!

pls add saya jugak untuk private entry nanti miz_eda@yahoo.com ;)

MN said...

saya hari tuh ni tertinggal kapal...
sob sob!
azaimsaz AT gmail DOT com

Shada said...

slimnya mimi....

Unknown said...

huhu.. sy ketinggalan shinkansen...
laila_2522@yahoo.com

mamaDhea said...

alamak.. aku pon tertinggal kapal laa.. isha2710@yahoo.com plsssss ;)

~Umi.Sufira~ said...

Mizeda--> Saya sudah publish and anda sudah ketinggalan ekeke..tapi takpe spesel delivery to your mail..nanti baca kay!

Mrs. Noba pon sila check email yer..

Shais, 6thn lepas Shais..sekarang tidak lagi..kekeke..

Sha--> Ko kan dah baca private entry aku harituh..cuma ko tertinggal gambar2 aku kawin tukar2 baju bagai tu je kot...ala kira halal lah ek?kekeke..
K.Laila sila check email yer...

faisyura said...

Roza.... awwww sungguh muda belia muke ko time ni...

~Umi.Sufira~ said...

Baid--> la ni sudah nampak tua kah!??kakaka..

Unknown said...

weh. daku terlepas tengok gambar kawen mu.
huhu.

silalah email ku di adiety1907 at yahoo dot com yer.

~Umi.Sufira~ said...

zety--> Alamak Zety!
anda sudah ketinggalan...nantilah bila2 aku privatekan balik ke..ek..?!gambar2 tuh di com di rumah weh!