I knew it that....

Thursday, November 12, 2009

...the camera.man was a man!(Nama pon camera.MAN)Hee....Saper tengok perlawanan volley.ball antara Jap Vs Bra malam tadi...???ayyo!!seksi bunyinya...:P...Brazil!

Sebab pernah belajar di Japan, diri ini menyokong Japan....tapi kemenangan berpihak pada Brazil....selain dari skill mereka bagus mungkin jugak saiz badan mainkan peranan...Oh besar2 yer orang Brazil...

BTW, yang tak tahan, camera asyik jer fokus pada sorang pemain Japan Ms. Kuri.hara nih...Adoi...memanglah dia paling comel antara ramai2 player kat situ..tapi janganlah obvious sgt...sampai dah kat luar gelanggang pon masih fokus pada awek ni...Memang perasan sangat2 lah sampai hubby pon cakap..camera asyik fokus kat minah tu..ekekke...hai...dah namanya fitrah kan suka yang cantik2....Sah sah memang lelakilah gamaknya camera.man itu...ekekeke...

5 comments:

Siti @ nurie said...

alah mimi...mana2 rancgn tv pun...mana yg cntik tulah dia byk kali fokus..kkdg hubby siap tanya, org tu artis ke asyik fokus kat org tu je...he he he..

p/s:hr tu yg siti menegur mimi kat p.mlm tu, hubby siap ckp "huh, bersepah2 kawan ibu..mana2 nyer ada"..eleh, jeleslah tu dia tak de kawan kat kulai ni...:p

MN said...

pernah tgk jepun main. although they are small tapi bila lompat tinggi!!!

~Umi.Sufira~ said...

Siti--> Hahaha....betul2 setuju..tapi game malam semalam tuh obvious sgt Ms Kuri.hara tuh asyik kena fokus je..gatai na camera.man itu..ahahaha..

P/S: Siti lenkali balaslah gini kat abang siti..."I kan glemer bang..mana2 pegi orang kenal.." hahaha..;D

MN--> Yer tepat sekali!:)

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

握壽司Stanley said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚