Coklat Dari UK:)

Wednesday, November 11, 2009


Mestilah bukan I yang beli di sana...Juga bukan dikirim pada sesiapa...Tapi telah dibawa khas oleh teman yang sedang menyambung study di UK dan sedang bercuti di Malaysia ni, Cik Wani...
Happy sungguh bila Cik Wani, merangkap x-classmate masa di highschool dulu meluangkan masa jalan2 ke rumah kami kan...Yerlah memang dah lama tak jumpa..and masa nilah nak bertanya2 tentang kehidupan di UK...salah satu destinasi impian kami...Bilalah nak sampai sana yer...

Yang bestnya, bukan kami je yang rancak bebual tapi Che' abang kami yang baru pertama kali jumpa tuh dah berborak macam dah 1otahun kenal...kekeke....Terdetik gak.."Alamak, ni saper yang kawan ngan saper ni"....Oh ye..memang peramah mereka berdua itu...Dan cuma bihun soto ajer yang sempat dimasak untuk santapan mereka sekeluarga...BTW, trima ksih pada mereka sekeluarga untuk coklat dari UK yang sedap itu...dan juga kunjungan istimewa....

Dengan ini kami isytiharkan semangat berkobar2 untuk mengumpul duit untuk bercuti ke UK!Boleh? ekekeke...target plan 2011 kot (2010 dah ada plan bercuti tempat lain ekekeke).... Ada sesape nak join plan bercuti 2011 kami ni?:P

8 comments:

IntanSham said...

kena realisasikan dulu percutian 2010, aku pun ada plan 2010 nih... :P
nanti kalo yg 2010 menjadik, blh laaa aku pk (sambil gali2 lobang darik uang) kot2 nak join ko 2011 pulakkkk...kahkahkahhhhhhhhh

~Umi.Sufira~ said...

Intan--> Betul2..kasik jalan dulu yang 2010 punya dulu..tapi cita2 mesti ada nyah..mana tau ada rezki kita, sampai gak ke UK nanti..*wink*

IntanSham said...

beb... kalo ke UK kan.. sah2 laki aku boleh jadik touris guide psl dia blajo kat sana dulu.. hahahahaa

~Umi.Sufira~ said...

Intan--> Wah..itu lagi best nyah! Senang kita nak jalan2 tanpa sesat...ehehehe....:)

Unknown said...

beb.. kalau ke UK buat mcm aku.. dok hotel tak best..motorhoming mmg maveles.. memang experience dia diff dr org lain.. ishhh ishh.. best xtau nk ckp.. aku xleh start citer bab motorhoming.. kang x abes.. next plan aku.. motohoming throughout scotland laks.. tp tuh la kalau ikutkan laki aku tuh.. jadik EPL tour lagiklaaa gamaknyerr..

~Umi.Sufira~ said...

Capt--> Aku memang jeles betul baca kisah percutian ko di UK...kekeke...motohoming best gak kan..takyah susah2 carik hotel or sewa kenderaan nak gerak sana sini...nanti kalau aku cukup duit buleh aku roger2 ko tuntut ilmu keh!?:)

Unknown said...

betoi.. save transport dgn save makan.. bleh masak sendirik.. tp tuh lahh motorhome kalau masuk London city kena saman.. kalau nk round London kena antar motorhome balik dulu then baru masuk London.. layan underground dgn HOHO jek la area London.. amik pass.. aku pon nk kompol duit lagik nih.. nk gi lagik.. gilerr tak puas bebb...

~Umi.Sufira~ said...

Capt--> Oh gitu lak yer....London takleh masuk....takpe beb! Mana tau tiba rezki aku nak gi London nanti..aku roger2 ko OK..untuk mendapat penerangan lanjut..buleh?:)