Si Dia menerimanya....

Tuesday, December 1, 2009

Sungguh! Macam tak percaya jer...trick ummi dan abi memperkenalkan FM ala2 MILO kepada anak daranya telah berjaya...

Berdasarkan confirmation dengan neneknya semalam, si dia telah 3 kali minum, dengan sekali minum lebih kurang 2oz habisnya....jadilah kan...ni baru permulaan...harap2 esok lusa akan bertambah banyak minumnya...

Wah senang hati ummi dan abi nih...harap2 Sufia sukalah minum hendaknya...:)

6 comments:

Siti @ nurie said...

nape ek?..sebelum ni, mia minum susu FM,tapi yg jenis susu punyer...tapi bila dah masuk sthun lbh, dia naik jemu pulak....skrg ni pun pakai FM jenis coklat punyer.....

suhainini said...

masa my pil jaga 'aysh, dia minum FM 4 kali sehari..hehe..each time minum3oz..
i ingat nak try yg coklat punya pulak..ok tak dia poopoo bila dia minum susu tu?

Sayang.Ibu said...

Alhamdulillah beb.. x laa pening pale ko nak pilih susu utk si dia... ahahhaaa

Mummy Harith Hannah said...

Alah, senang nya mi... Syukur! Takyah susah hati & pening2 pilih FM ekk...

lailasani said...

alhamdulillahhhhhh....
damia makan masa seminggu jugak utk menerimanya...

~Umi.Sufira~ said...

Siti--> Agaknya sebab tuh manufacturer susu buat perasa coklat yer...untuk kids yang mugah jemu ngan susu rasa biasa..:)

Suhaini--> Wah banyak ye aysh minum...Alhamdulillah Ok pulak poo poo dia minum susu lain ni..:)

Intan--> Itulah tu beb!:)

Aru--> Itulah tuh...Alhamdulillah...

K.Laila--> Itulah lain2 budak2 ni...