Ngigau

Thursday, December 24, 2009

Ntah bila kali terakhir dengar Mr. Hubby mengigau....Rasanya last dengar masa masih bekerja di company di Nilai...agaknya masa tuh si dia dah stress tahap gaban terhadap kerjanya.... Malam2 buleh terdengar dia bercakap pasal technical terms di tempat kerja lama....owh hampir beberapa saat jugak dia bercakap tuh...Aku takut jugak sebenarnya...dalam ngigau tuh macam tengah marah...Bila pagi kompem balik memang betullah...si dia sedang sangat stress ngan kerja sampai terbawa2 bercakap dalam tidur...

Malam tadi lagi sekali...kebetulan aku memang sedang terjaga around 3:36pagi...si kecik mintak ngempeng..tiba2..."Yang...Yang..." pastuh terus senyap....Eh, rasa macam si dia memanggil aku tapi matanya pejam...kompem mengigau sebab aku tengok memang si dia sedang lena tidur...Apalagi pagi2 terus aku tanya...abang mimpi apa malam tadi...si dia jawab takde pape...Tau lepas tuh aku terus cakap apa...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Nasib baik sebut "Yang...yang.." tau....Kalau tiba2 " Yah...Yah.." ke "Yam..Yam.." ke...memang nak kena sembelih!!!!Perempuan mana pulak la tu kan...ekekeke...

11 comments:

lia said...

he3 kot 'yah @ yam' tu mmg mimi da kejut time2 tu jugak rasanyer ;p

Mr Fallah pon kalau da stress & penat sgt, mmg ngigau tp jarang bebenor la...

Saudah Salleh said...

saya pun, kalau dia sebut Yam ke Yah ke, Yan *eh* ke, mmg terus kejut dan serangan kuasa empatpuluhjutaribupuluhjuta keluar dari saya..

izzahazfar said...

hahahha...tu la...tp dah 3 tahun zah kawin...abg belum penah ngigau..tp zah suka sakat kata kat dia..mlm td ngingau sebut nama sape...huhuhu

Fara said...

yang...yang. panggil orang lain x mungkin la kot ye...? hihihihi

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

wakakaka lawak la org yg selalu ngigau ni :D
kata kat diri sendiri ekekekek
mine terbalik kot, saya yg selalu ngigau....hr tu skali si dia ckp saya ngigau sebut ultraman ultraman huhuhu

~ As ~ said...

ke ada 'yang' no.2...wahhhh jahat aku tau....ahahahaha... laki aku sll ngigau silat, nasib baik tak kena kat aku...

Hernee Nazir said...

same la mimi..hubby pn klau dh pnat sgt cam tu la..bru2 ni time adk die kwin..mlm2 die ngigau..siap ktawe2 lg..hernee kt sblh tukng gelak..

Unknown said...

heheh bab ngigau ni lin ngan hubby mmg selalu gak... heheh kalau letih sgt mmg akan ngigau.. lau lin ngigau selalu tak ngaku...

IntanSham said...

kahkahkahhhh... adoyaiiii..ape laa yg laki ko ngigaukan tu nyahhhh.. btol laa..nasib dia sebut yang..kalo nama lain yg kuor, mmg kena parang laa...:P

salzahari said...

Yang Yang..Yang Natimah? Boleh jugak kan? :p

yOrTs said...

nasib baik tak kantoi aku nya "yang" yang lagi satu. nasib baik bini aku tak tau. har har har har harimau......... jgn mare...