Syaura chan able to take photo!!~~

Tuesday, June 24, 2008


::Some pic taken by Syaura::


Asalnya anak dara aku "Syaura" suka betul amik gambar adik dia guna handphone aku... handphone chokia aku Sony Ericsson Cyber shoot ni ada sikit2 ala2 camera la..and ada punat sama lebih kurang macam digicam aku. Maybe Syaura chan ni memang minat amik gambar kot (tengok dari cara dia). Dia suka amik gambar orang and dia pun suka diambil gambar. Selalu bergaya sakan tak hengat punye. Pernak sekali tu dia suruh aku "OK OK umi sebelah adik" aku pun layanla.klik lepas amik gambar "Pandai umi". Eeh dia pulak cakap kita pandai... Weekend lepas aku saje lah try bagi camera kat dia soh amik gamabr aku ngan hubby..eeh menjadi pulak.. ada bakat anak aku ni... siap ada angle lagi (yang ye senget) kihkih...yang seronoknya bolehla aku melaram sakan amik gambar ngan hubby lepas ni..hehehe...

6 comments:

Mommy Harith Hannah said...

aku suka gamba yg kat atas tue.. cam ader skill gitu.. pandai nyer syaura! kiss sket kat dier... heheh.. waa, lps nie senang la abi&umi nak ambil gambar berdua, takyah susah2 mintak tlg org...

~Umi.Sufira~ said...

tulah tu aru...nasib2 dapat tegak..selalunya senget...and mostly dari arah bawah je sbb dia kan pendek kekeke...kalu nak cantik kena dudukla baru dapat amik sama rata...

YANI said...

yappa budak2 ni memang tgk parents kot..bila parents dia asyik ngan kamera je..(lagi2 sejak buat blog ni..hahah) tu yg dia mcm interested kan..Akopun sama...suka sgt ambik gambar dan diambik gambar...tokorode, suka gambar yg atas tu...nampak mcm pro je..hhahahah

~Umi.Sufira~ said...

Aah betul tu... Gambar2 Ako pun penuh ngan gaya..pandai Ako bergaya masa bergambar yek! Isk ye ke K.Yani macam pro?!! Boleh jadi cameraman ni Syaura kekeke...

mummyvaio said...

hiya roza...
genki?...masa browse susuibu.com tgk muka anak2 roza mcm familiar..tgk blog roza rupanya...luper lak nak intro..ni ain...homeroom 11..hehe..comel la anak2 roza..btw..my hubby budak gunma dai jugak..gun..=)

~Umi.Sufira~ said...

la ain...hisashiburi...Skarang dok kat mana? sambung master ke? Brapa orang baby dah? Gun sihat ke? Dulu satu kaikan ngan Gun tu..kekeke..Kirim salam Gun yek..Thanks for visiting my blog... Pakai user apa kat SI.com?