Syaura can...natsukashii nya~~

Thursday, June 26, 2008



Semalam seiri balik gambar2 lama...tengok balik gambar2 syaura masa kecik... Alamak sayunya hati rasa.... terasa dah besar sgt dah anak dara aku ni...teringat saat2 aku tinggalkan dia masa patah blk nihon..sadis sampai berjurai air mata...teringat pulak masa kakak syaura baru pandai merangkak, baru berjalan, baru pandai bercakap...teringat pulak saat2 keletahnya...pejam celik dah nak 5 tahun pun kakak...dah pandai melawan pun...10 tahun lagi mesti aku akan rasa natsukashi kat keletah anak2 aku skarang ni...time flies~~

4 comments:

YANI said...

natsukashii ek..bila tgk gambar lama budak2 ni...how time flies unconciously...rasa mcm tak percaya je dah besar mcm ni...siap dah blh melawan lagi...hahahah....

mimi said...

Kihkihkih...itulah kak yani...makin pandai cakap makin banyak hujah dia..kalu suruh apa2 dah pandai jawab"Ala...nantilah.." (teringat sendiri pun buat masa kecik)..tapi memang natsukashi...mmm...

mummyvaio said...

comellnya baju..fareehah (baby sorang baru) susah btul nak pakai gaun...tarik2 suruh tanggalkan...gun yang sambung study..bulan sept nak balik mesia dah...kat SI guna nick honeybees..tapi tamaaa ni je berforum...byk membaca je...btw nak add link roza ek on my blog..tgk gambar2 lama gun..ader jugak gambar roza terselit..hehe..keep in touch!

mimi said...

OK ain...mmm roza pun nak add blog ain ok... alalala tembamnya baby fareehah...banyak ikut muka ain la...seronoknya dapat duduk kat UK...lama lagi ke kat sana?by the way still bf ke...?roza gambatteru...direct feeding ke?iina... urayamashi!!Selalu2la visit yer...;)kirim salam gun