Bila bosan dengan masakan sendiri....

Monday, July 19, 2010

...aku hanya menghadap sang suami makan tanpa rasa selera sendiri nak makan...hahaha...apa punya pusingla ayat aku ni...Nasib baik my mom ada titipkan bubur kacang hijau campur durian...bulehla jugak buat isi perut ni...

Selera pon naik terbantutla...bosan ngan masakan sendiri...Faktor faktor berkaitan maybe, asyik2 masakan yang sama....or masak sendiri tak sedap...or bosan bosan bosan...hehehe...

masak spaghetti penuh ngan udang besar2 dan hotdog...tupon rasa tak selera nak makan...tapi kalau hari2 macam ini bagus jugak kan???diet semulajadi hehehe...Anda pernah alami???


P/S: Nasib baik dok Mesia...bosan2 leh gak layan makan luar...macam2 pilihan ada...yang dok luar negeri tuh..nak tak nak la kan....hehehe...

6 comments:

salzahari said...

eh...ada ape2 ke? ;)

~Umi.Sufira~ said...

ehehe...sal takde apa2....kalau ada apa2 agak2 makin bertambah selera..:P

IntanSham said...

mmg laaa beb, ada kala kite bosan dgn masakan sendiri.. tp kalo mkn masakan org mcm best sgt... jd apa kata, ko masak, aku makan.. aku masak, ko makan.. mcm laaa ngko dan aku duk berjiran... hehehheeee...

~Umi.Sufira~ said...

Intan, hahaha...bernas jugak idea kau tu yer...:) apa kata ko beli rumah kat sebelah umha aku tuh...kosong lagi tuh...:D

necchan said...

haha mie, ni lah antara dilema mak2 surirumahtangga..nak2 yg duduk jauh di rantau org spt kami ni. huhuh..best ney kalau ada kedai makan boleh tapau lauk kan.

~Umi.Sufira~ said...

Oja, sampai hari2 dok pening kepala kan apala nak masak harini...:P