Aku baru jer ada weih!!

Sunday, April 25, 2010

Sudah perasan di beberapa blog kawan2 terdekat...ramai yang dah ada......aku? aku kan penyabar sikit.....jadi tidaklah selalu sangat menjengah ke sinun...hehehe...tapi dalam sabar2 tuh iman tak kuat jugak bila ke sana...kurang2 angkat 2 helai...almaklumlah jauh juga dari Kulai nak ke Tampoi tu (jauh???!!) hehehe...dengan itu makanya aku pon grab oppurtunity ini with this member card..weeweeeew...lagi selalu menjengah ke sana kah???hihihi...30% katanya..:)

8 comments:

Fara said...

wah wah wah...pas ni fara jual tudung mmg akak x layan ar...ngeee. (gurau jer)

Unknown said...

beb.. aku skang neh dah tak layan dah aria.ni and mun@w.. kat jln TAR.. sejibik ari@ni baru 15 hengget.. memang mantop! jom aa turun KL aku bwk ko gi kedai adik tuh.. harge bisik2 jekk.. x kasik org kedai sblh dgr..

Fid said...

saya mungkin tak akan milkiki akan kad itu

aRe'sHiq said...

wah...pasni ley lah blanje kite selai 2 yee...hehehe

Nur said...

mimi, caya x akak x penah ada ariani..tp ada de zahra selai..selai jelaaa buat masa ni..

IntanSham said...

wahhh..ko dah advance, ada kad tu maknanya ko dah jadik pemakai tegar dahh tuuu... tahniahhh!! hahahahaa

~Umi.Sufira~ said...

Fara, kalau berkenan di hati kenapa lak tak layan....:)Good luck in your bisnes yer..:D

Capt, serius???wah ni yang buat aku giler rasa nak shopping kat KL ni..weeewee...

Kak Fid, sungguh ku kagum ngan kebolehan mu DIY tu..:)

Cik Seri, awaklah belanja kita...:)

Kak Nur, mimi ni pun baru je ni kak...sbelum ni pon tudung bawal ajer..:)

Intan, dah ada ariani malas dah nak gosok bawal...hehehe...psstt almaklumlah 2minggu sekali b*suh..kekeke...

Karren Smith said...
This comment has been removed by the author.