Sudah Lama Tidak Berpisah

Tuesday, April 20, 2010

Dah lama tak layan blog...harini baru sempat..hehehe....Sempat juga melawat di blog2 kawan2 terdekat...Bila terbaca kan entry Cik Arnie yang berjauh2an dari sang suami...baru aku sedar yang dah lama aku tak merasai perasaan rindu sebegitu... Yerla...hub pon dah lama tak out-station....Sebenarnya perasaan sebegitu adalah indah kan...cuma melaluinya memang memeritkan...and time berjauh2an inilah baru adanya email rindu2an....panggilan panjang hari2....a lot of love words everyday..and yang paling best saat menyambut kepulangan si dia.......Owh How much I miss it!!

Hmm...nak sangat rasakan? So tetiba dapat email mengatakan aku akan dihantar ke Singapore selama 3hari 2malam untuk Team Building Course by Company...hahaha...it's not hub who will be going but it's me...walaupon cuma 3 hari...uwaa...double kerinduan mungkin...sebab kena tinggalkan anak2....rindu suami rindu anak lagi...and line DIGI aku kat S'pore tuh ntah buleh pakai ntahkan tidak...huhuhu....plus dengar dari gang2 yang dah pegi..memang lepak kat sana nanti...full of activities..kayak la..panjat bukitla...uwaa..badan aku ni dah tak fit...lemak sana sini..mau menggigil lutut nak hiking...isk isk isk...

Papepun wish me luck la yer kawan2!!Hopefully aku adalah dapat bersabar dengan dugaan 3 hari 2 malam nanti and tabah menghadapinya walaupon 72jam cuma..hehehe...

8 comments:

siti noriza saleh said...

w,pun 3 hari mimi, ct ttp rindu giler kat anak2..rasanyer kat hubby, kureng ckt kot..( ceh, ye je...mntg2 x pernah berpisah)..

p/s;tuelh, berangan sgt nak rindu2an ngn hubby, hah, kan dah kene

IntanSham said...

bila beb kena pi??? sabo jek laa beb, kejap je tuuuu...;)

*dari aku yang sudah immuned dgn rindu*

Ealyie said...

Silah bertabah ye Puan Mimi ;)

Mummy Dasy said...

dugaan tu... w/pon 3 ari cam xlama, tp bile dah rindu tu yg jd lama..

Unknown said...

sure rendu giler punye... hehehe...
takpe.. takpe.. rindu kan menambahkan lagi keeratan dan kasih sayang... hihihi... (cheewah.. kalo kena kat diri sdiri, mau menangesss!!)

necchan said...

ye mie, aku yg slalu kena tinggal ni pon masih rindu merindu gitu. haha. (poyo) tp kalau sibukkan diri dgn benda lain mmg xterasa sgt masa berlalu ;) cuma time anak2 byk karenah tuh fuuuh semangat. stress berbakul2!
btw, wiken nih kami tinggal bertiga lagi daa...sekapal lah kia gamaknya ..hihihi..

~Umi.Sufira~ said...

Siti, taktaulah camne agaknya nanti...hopefully buleh tido malamla hendaknya...:(

Intan, bulan 5...3minggu lagi dari sekarang...

Ely, fuh belajar hendak bertabah la ni...

MD, setuju3X

Kak Laila, hahaha...selalu kena tinggal ngan Yot pon anak2 ada..ni mimi lak yang sensorang:(

Oja, owh sungguh aku tahu akan pengalamna ko yang selalu kena tinggal tu..sungguh ko tabah!Gambare Ja!:)

Unknown said...

mimi....nnt pesan aru nak password ke blog dia...dah lama tak jump ke sana....:)