Tak Patut!

Saturday, May 15, 2010

Aku mula merasakan yang sangat2 lah tak patutnya aku membiarkan blog ini seperti tidak bertuan...sangat terbiar adanya...kesian blog aku ni..ehehe..ntah ada orang datang berkunjung lagi entahkan tidak...

Mari aku titipkan sedikit update pada pembaca blog ini..(kalau ada lagilah..ehehe)...kat tempat kerja aku menanggung kerja untuk 2 orang sebenarnya..selalu balik lewat malam...sorang enjiniya dah berhenti..bulan 6 karang baru masuk...so sementara nak tunggu bulan 6 tuh akulah yang tanggung bebanan kerja2 yang melambak tuh...next weekend (Jumaat, Sabtu, Ahad) aku dihantar ke S'pore untuk 3 hari...wah kompem rindu gila ngan anak2 and suami....

Semalam pon boss dah bagitau aku akan dihantar out station...pilih antara dua...nak gi China ke Slovakia....huhuhu...aku doa2 moga2 tak jadilah.....kalau takat nak bincang, conference call kan buleh...tak gitu? Malasnya nak berjauh2an ngan anak2...lagipun pergi sorang....sesat kang saper susah..mak jugak yang susah...

Anak2...Alhamdulillah sihat2 belaka....Sufia masih pakai pampers lagi..hehehe..dulu masa Syaura beria2 ummi dia ni potty training...sekarang rasa malas amat...biarlah adik pandai sendirikah?ehehe...Syaura dah makin pick up belajar...dah tau mana homework nak buat mana satu nak kena hantar..ALhamdulillah....:)

Mmm...rasanya cukup dululah update buat masa ni....hingga the next entry..:)

6 comments:

Fid said...

ahkak plak rasa penatttt

letih den baca aktiviti kerjaya kamu

mamaDhea said...

sib baik si adik dah wean off ek.. eh, dah stop terus ke nyah? klu blom, payah woo nak outstation bagai nih..

Mommy Harith Hannah said...

Mi,

Aku nie takde outstation ke mana2 pon, hari2 mcm zombie xcukup tido, plus kecapekkan. Dah sem 2 nie, assignment makin berlambak, smlm baru habis mid term shiken, tambah lg 2 assignment. Tau2 hujung bulan 6 nie dah kimatsu shiken.

Yg buat lagi penat sbb everytime aku kat umah, budak2 nie nak melekat jerr dgn aku, mmg aku xleh nak wat asmt. Dan, at the same time rasa bersalah plak sbb mcm "mengabaikan" diorang. Rasanya, aku nie lebih penat "mental" dari fizikal. Huhuhu...

Btw, gambarou ne~... ♥

hajarus said...

kerja lau difikirkan xpernah sudah2 kan kak... busy yer patut la akak jarang update blog skang yer... :)

ninaazmie said...

snts menanti update dr k.mimi.

Nieza Ishak said...

aduhhh cam penat jerk skrg ni ekk ... sabar la, tue la pengorbanan ibu mencari rezeki utk anak2 ...