Bikin Panas

Wednesday, March 3, 2010

Ehhe~kadang2 kita tak menyedari, komen2 yang kita tinggalkan di page kawan2 tak kiralah sama ada blog ke FB ke frenster ke, mengguris perasaan orang lain....tak kiralah sama ada perasaan tuan punyanya atau suaminya atau orang2 lain...All the while, selama aku menceburkan diri di arena FB, blog, frenster etc. Alhamdulillah komen yang manis2 dari kawan2 saje yang aku terima...so happy for dat...Terima kasih banyak pada yang sudi tinggalkan komen...Cuma nya sejak akhir2 ini saje, ada komen di FB telah mengguris sedikit perasaan orang lain...not me but my hub...lagi2 ianya actually datang dari pakwe tak jadi aku masa di high school...just so appreciate him to left some comments on my page..it's only dat the comments sometime sound not so good dat hurt my hub feeling....hehehe..

As for me, aku ignore saje komen2nya tuh kan..tak koser mak nak layan...Just so sorry to my hub....

The moral of the story, lets consider other people feeling when we intend to write something at other people page huh..peace no war..:)

13 comments:

Hernee Nazir said...

btul la mimi..berhati2 smasa mengomen..

My_Aqeelah said...

salam mimi. lama tak jenguk sini.

~ As ~ said...

mak paling takut ex-bf mak mengguris hati suami...hahaha...sbb tu mak tak accept friend...wahh mcm banyak ex je... :p

Unknown said...

nak komen kena pikir banyak kali. bila tulis ni kadang2 kita maksudkan lain, tapi org paham lain. huhu.

m-i-o said...

hai nyah! mak tak gores dan menang perasaanmu kan? kan? kan?

hmmm. kalau ex-bf atau bf-tak-jadi sekalipun, memang akan mengguris perasaan suami kita walaupun ex-bf atau bf-tak-jadi itu tidak berkata apa2 pun.

pendek kata, ternampak kelibat kalu - weh, ko dulu ada hati nk ngorat bini aku? meh sini kita bertumbuk. ekekeke :P

tp bapak sy terkecuali.

klo dia tau seseorang lelaki itu pernah jd bf mak sy atau sekadar menaruh perasaan sekalipun - makin diajaknya berborak lagi, siap belanja minum! ekekeke. sy tau, ini mesti dia nk cakap secara tersirat,

"best man wins!"

ekekeke! keji tau :P

m-i-o said...

errr. nk sambung sket lagi ya?

kepada yort,
rileks aaa bro! mana ada laki orang yg pandai gubah bunga, lukis sakura dn berjiwa seni macam lu :P

kan yu.es kan? :P

Zuraimah Ismail said...

setujuuuuuuu

siti noriza saleh said...

hik hik hik..yort jeles tu...tp x semua laki x kisah kalau kat FB or friendster kita ada ex-b kita..lainlah kalau dia x tau...hik hik..(opss...hubby pun sepatern ngn yort..kalau dia tau ada ex-b, mmg majuk punyer)

IntanSham said...

oh ohhh.... aku ada prasan gak komen x bp membina dlm FB ko tu.. yg tu ker??? sabo je laaa yort... mamat tu jeles kat ko sebenarnya, pasal ko the best man that won!!! :)

yOrTs said...

Ntah. gila talak gaknya mamat tu. sumpah dari dulu tak pernah brani semuka ngan aku. kalau aku out station brani lak nak jumpa sembang2. brani face to face la. KUPAB

Nanak said...

aku x accept ex aku..haha..

Unknown said...

yort,
bijak saya baca perkataan last tu... kahkahkah...

mimi n yort,
abaikan jeee komen tak mbina tu... si ex tu jeles tuh tak dapat mimi...

~Umi.Sufira~ said...

Hernee-->betul3x:)

Naz--> Trima kasih menjenguk..:)

As--> Ahaha...kompem ramai ex tuh..:P

Zety--> Kadang2 terang2an memang nak menyakitkan hati..hehe...

MIO--> Hahaha..mak gelak guling2 OK baca komen mu itu..dengan kata lain nak taknak memang akan terguris rasa lah yer..ekeke..:)

CT--> :)

Siti--> Hakhak...rajuknya bertempat Siti..:)

Intan--> Yerlah Intan..komen tak membina tulah yang sakit sgt hati En Yot kita..hehehe...

Mr. Yot--> Harituh dah jawab kan..:)

Nanak--> Masalahnya orang itu bukan x saya pon...belum jadik pakwe pon lagi...

K.Laila--> Hehehe..agaknya la tu...:)